stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, January 14, 2011

pendaftaran semester(2)

hello hye kawan-kawan ku semua, harap dalam keadaan sehat-sehat sahaja ok. papepun aku nak mulakan dengan "bismillah" (amin) bersyukur kepada tuhan yang maha esa kerana telah memberi ruang untuk aku update blog pada malam yang indah ini.

assalamualaikum pembuka cerita cik siti azila kepada kalian semua, chill ! first sekali aku nak luahkan sedikit kesedihan yang aku alami di sabak bernam oke. aku sampai ke rumah sewa aku pada hari ahad(9januari2011) dan aku sampai sahaja di rumah sewa aku uh, aku terus kemas-kemas rumah uh, sebab rumah uh agak bersepah ok. dan bau-bau yang tidak menyenangkan pun ada jua. OH MY GOD !! kemudian dan rela hati aku serta rakyat-rakyat aku yang mengikutiku telah membersihkan rumah sewa dan bilik aku itu. ALHAMDULILLAAAAAH semua selesai dengan aman dan damai, 

kemudian disertai dengan bersin yang hebat dari aku, haha. pantang dengan abok-abok kot. TENANGGG ! selepas kemas-kemas , blah blah blah (malas nak abis kan cerita) . ready untuk hari isnin, first day gie kolej untuk bersedia untuk kemas-kemas dan aktiviti [HARI SUAI KENAL/JANUARI2011] aku telah terpilih untuk menjadi fasilitator for *HSK/jan2011*

-------------------------------------------------------------

balik pada tajuk kita di atas okey. selasa (11/januari/2011) telah b'langsungnye hari pendaftaran semester(2) dan semester(4) kolej komuniti sabak bernam, dan aku pun join, semestinye join ! pendaftaran kann. adoooi. permulaan pendaftaran pada pukul 9:30pagi dan akhir pendaftaran 12:30tengah hari. tapi MASA+TIME tidak dijangka sama ok. ada yang kelewatan dan sistem online di kolej kami ada prob. jadi. lambat sedikit untuk pendaftaran. semester2 dan semester4 adalah sesi julai/2009 dan julai2010. harap maklum, semestinye ramai bilik bisnes center kolej kami itu. PADATTTTT !














2 comments:

Irna Shafika said...

gmbr Erna takde pun :(
HUHU

Azila Aini said...

alooor, cian ! akak tak snap kat dalam-dalam la sayang.