stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, January 04, 2011

saya teman puan hajah salmah


assalamualaikum, 
hari ini aku nak cerita sedikit aktiviti aku seterusnyaa. iaitu menemani BONDA aku untuk mengambil duit sewa rumah. aku cuma jadi drive untuk beliau. pagi-pagi sudah bagun, pagi lah juga pukul9:30am. hehe, awal juga kan aku bagun, time cuti semester nie jela dapat tido sampai matahari kat bumbung rumah aku. nanti lepas sudah masuk kolej, semesti yer bagun pukul 6:00am. macam biasalah kan, kalau agak malas aje, pukul 7:00am pun boleh bagun mandi-mandi. hahaha, sudah ade niat ini perempuan ,shuuuuuuuuuuuuuuuut.

okok fineee. abis semua yee, terus kan cerita aku di siang hari ini. macam biasa, dikejutkan oleh bonda tercinta aku. gegar sudah rumah aku, sebab mak aku panggil aku yang agak bodek nie. haha, aku cakap tak apa. korang jangan nak cakap aku bodek. kang aku sekih kepalamu terus mubeng ! arek ? sudah start cakap jawa, haha, tak faham cakap au. nanti akan cik zila translte kan ok. hehe pukul 10:00 am kemungkinan aku terus gerak ke felda bukit cherakah dan puncak alam. dan first rumah, dirumah felda bukit cherakah dan seterus yer ke rumah puncak alam. 

selepas itu, pusing-pusing puncak alam yang sudah maju sekarang kooot. hoho. MCD sudah ada, ECONSAVE di alam jaya. singgah di econsave alam jaya untuk beli barang dapur dan usha usha dalam sekali. agak meriah juga. sebab baru kan. memang sudah majuuu. macam-macam adaa. 


rumah feldah bukit cherakah,
rumah puncak alam

No comments: