stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, January 02, 2011

shah alam + sungai buloh, rawang

peace yooo friend  ! harap kalian semua sihat-sihat sahaja oke. aku je yang tak berapa nak sihat sejak semenjak cuti semester nie. biasalah, kurang aktiviti kat rumahkan, yang aku sering lalukan adalah online plus tidur plus makan plus tercongok. itu ajalah aktiviti tak berhaksiat dalam tubuh badan aku nie. kesian kan ? dalah berat badan kurang. adoooi, bagaimana ini dong ! tawakal aje laaa

harinie hang out lagi tahuuu, tapi if setiap hari hang out pun boshan gak kan ? fuhhh. tapi harinie aku pergi alam sentral shah alam lagi, buat apelah aku kesana aje, da 2hari da aku tercongok kat alam sentral uh, sampai orang sana kenal dah. haha, (yeke ? dan-dan lah aku nie, tego pun aku tak lyn) hahar, biaselah tuuu. hormon tak seimbang kot. WHATEVER ! janji tidak menyusahkan orang lain selain diri aku kan kan ? lalalalala ~ aku pergi alam sentral sebab ? mahu tukar saiz baju ayahanda, sebab semalam bonda belikan baju untuk ayahanda tidak muat. jadi, hari ini pergilah menukarkannya, 

dan selepas itu tiada arah tuju sebenarnyaa, dan bonda terus mengajak pulang, tetapi kakak ku membantah. kenapa ? haha, dia mahukan jagung cup dan aku pula makan mcflurry milo. sluuuup! enak enak, rasa nak lagi tapi perisa "oreo" pulak. boleh mak ? ahakssss. selepas dapat yang kami inginkan, kami terus gerak pulang. tetapi bukan pulang ke rumah. pergi ke sungai buloh,rawang.

bertandang di rumah pacek cu aku. dari pukul3:00pm hingga pukul6:30pm. sempat aku buat taik mata kejap kat rumah dia. hehe, kepala aku sudah mule pening, tu yang aku tidur kejap. tahap-tahap gile lah pening, sampai aku rasa nak hentak kepala kat dinding aje tahuuuu. argggh, gerammm ! dan pulang,

agagaga,  chill cik sitiiii

muka aku tak secantik muka ko ! sowhat ?

e'eeh, bukan korek hidung ok. amboi2

muke ku seperti mayat hidup pulak

kak eryn with sepupu kami paling tecik

p/s: papepun esok aku mahu ke sekolah. hahar, bukan lol. busy untuk hantar anak ........................ buah lol. di puchong. 

2 comments:

eik`S noName said...

wah...dekat je tu dgn tempat esyad duk nie...hahahaha
taman seri gombak...hahhaha
dekat la sgt...kah4

eh, gambo hok duk koreh idung tuh, mcm promote myvi SE je...ahaks

mcflurry oreo...best3

Azila Aini said...

yeke ? area mana plak uh ? zila tak tahu area2 sane uh. huhuhu

promte myvi SE ? lebih kurang laa. ade style tak ? hahaha