stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, January 31, 2011

tiada motif ? ada motif ?


hari ini hari isnin okey kawan-kawan, cik zila cuti okey ! bukan ponteng, takmoh takmoh ! hahahar, saje nak usik-usik kasar jap kat sini, jangan marah arrrrrrh, tajuk di atas, ada motif or tiada motif ? sebenarnya itulah jadinya apabila hujan asyik turun. rahmat kan kan, kita kenalah bersyukur. betul tak anak-anak cik zila semua ? sayangg korang ! siapa ? anak-anak yang ada di anggota bandan aku. hahar

bagun pagi-pagi terus turun bawah, sebab ? entalah ! ngigau kot cik zila korang nie. sebab setahu saya kan, cik zila korang nie kalau bagun terus capai biskut hp dia jer, tapi hari ini dia lain sikit, dia capai kucing dia, ciciki cik zila lah, MUSYKIL ! hahar, jangan plek-plek ok, kang korang masuk ICU ! okey okey

papepun hari nie selepas zuhur, mulalah aktiviti aku menjadi PA HAJAH PUAN SALMAH. pergi ke maybank setia alam. kemain jauh kan kan ? bukan apa. mak aku kata maybank kapar FULL ! memang aku masuk celah-celah lah kang. means lah ! hehe, suke-suke je kan aku nie. aduuuhai. dan aku pun drive lah sampai ke maybank setia alam. aku temanlah mak aku untuk bank in kan duit untuk duit sewa rumah aku kat sabak bernam uh kepada lect aku. untuk 5bulan. aku tak bayar by hand. sebab abang aku mahu belanje aku, so, dia suh mak aku bayar habis untuk sewa rumah semester(2) ini. best best ! ahaks.

seterusnya ke tesco setia alam lah, apa lagi kan kan, tekak aku nie dari semalam ngidam nak makan roti canai dengan susu cair. hehe. akhirnyaaaa. mak aku tunaikan apa yang aku ngidam uh. hehe, terharu lah mak, hehe ! jadi mak aku ajaklah makan kat "restoran teh tarik" tuuu. dan selepas itu terus ke bukit kapar, untuk beli nasi ayam dekat tempat fvt aku. memang aku kata kan, nasi ayam dia tak boleh lawan kat mana-mana tempat lah ! nasi ayam dia TIP TOP beb ! nak cube ? datanglah ke simpang bukit kapar uh. 

terus pulang ke pekan kapar ! abis cerita aku pada hari ini. terima kasih, :)

maybank setia alam
relax buat peace!
segan pulak aku nie
muka poyo aku. jeng jeng
tesco setia alam
shopping barang dapur
roti canai kosong dan susu krim
kerja aku bila aku boshan
ini lah gerai nasi ayam TIP TOP bukit kapar

4 comments:

Pendapat Syah said...

cute adik blkg tu..jangan marah ye...

Azila Aini said...

haha, adek ? mana ada adek. meyh ! tu mysister lol

Pendapat Syah said...

la ye ke..haha..klu ni adik, tu la kot yg Syah maksudkn cute...hha

Azila Aini said...

hahaa. betul2 :) agagag ! bodek lebih nie