stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, January 03, 2011

urusan seri paduka baginda

terima kasih abang postman kerana hantar surat yang saya tunggu selama ini. papepun aku tak sempat nak wish thanx kat abang postman uh, sebab time dia datang aku tiada dirumah. haha, 

lain kali hantarlah isnin depan tahuu abang postman ? senang saya nak kasi abang hadiah free tangan saya yang da lama tak lempang orang nie. joke lol. ingat aku berani ke ? cakap je lebih nak bantai orang. tapi aku tak berani, adoooooi. kecik-kecik tapi jiwa besar tahu, nak masuk gusti one day nanti

surat sudah sampai, selepas ini uruskan hal kolej dan aku pulak, ahad depan bersamaan 9/1/2011 aku sudah pulang ke sabak bernam, kenapa awal sangat aku balik nie ? semangat ke cik siti ? haha, bukan lol. ingat aku nak datang awal-awal ke haaa ! kalau tak ada aktiviti kan, da lama aku datang pagi 11/1/2011 tahuuu. then lepas daftar aku balik kapar balik. tapi sebab aku telah diberi tugan oleh lect aku untuk hadir for msk modular sesi january 2011 pada tarikh pendaftaran yer pada 10/1/2011. sebab itu aku pulang pada 9/1/2011(ahad) mahu kemas rumah dan bilik baru aku uh.

ada sesiapa mahu follow saya balik sabak yang hulu tuu ? kalau mahu, joomlaaa. 





No comments: