stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, January 30, 2011

yeeeey ! cuti seminggu

klang kabut tiba-tiba aku nie kan kan ? YES ! hahaha, taklah. aku cuma nak bercerita kepada korang semua yang kolej aku bagi cuti kepada student-student. rasanya bukan kolej aku sahaja kot. IPTA lain pun dapat cuti seminggu nie kot. setahu aku lah kan kan, sebab kawan-kawan aku yang lain pun ada yang cuti seminggu nie. apa-apa ajelaaaaa. janji kolej aku cuti. muktamat. kan kan kan

apabila cuti begitu panjang, aku pun tak tahu kemana arah tujuan aku selama cuti seminggu ini. harap-harap duit elaun kolej keluar time cuti seminggu nie. berharap sangat, sebab senang sikit nak hang out kalau duit poket tebal. hahar, taklah aku merasakan sekarang duit poket tak cukup sebab mak kasi setiap minggu kan. tapi kalau boleh nak duit sendiri. 

tapi yang pasti cuti seminggu nie, memang aku nak shopping "shawl dan inner shawl" banyak-banyak, biar penuh loker rumah sewa aku uh, hahar ! senang sikit aku nak pilih, betul tak ? tapi memang sekarang aku tengah mencari inner ayunar. harap-harap ketemulah aku dengan inner ayunar uh. sadis ! ada sesiapa mahu belanja cik zila inner ayunar ? siapa mahu belanja boleh hubungi balai polis yang berdekatan dengan anda okey.

apa lagi nak dicerita oleh cik zila nie, kalau ngidam nombor satu. kang tak cukup duit kena minta duit abah and mak lah nie. tapi kenalah bodek-bodek. hehe, like like like ! ingin melancong tapi musim hujan kan, jadi keinginan mahu melancong memang simpan dalam peti ais kasi beku lah nampaknya. sebab family aku bukan suka sangat melancong nie. salah satu yer "BAHAYA" hahar, bak kata family aku lah, tapi aku melancong kat area pekan kapar aje lah nampak yer. ulang alik watson's. hehe. sebab situ sahaja yang rasa dekat. adoooi

sudah tamat kot cerita aku, kang setiap hari aku akan update apa yang aku buat okey. waiting ok kawan-kawan blog aku nie. 

No comments: