stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, February 06, 2011

finished cuti seminggu

hello hai kamo dan kamo semua. cik zila nak tulis nie. silalah bace ok. alolor, meyhla dekat-dekat dengan blog cik zila nie. bukan selalu nak share-share cerita nie, haha. *padahal hari-hari aku kongsi* adoooi. okey okey ! cik zila nak bagitahu nie, cuti seminggu cik zila sudah abis. jadi sudah masanya cik zila kemas-kemas barang untuk pindah ke rumah sewa cik zila kat sabak bernam. kira hostel lah juga. macam mana ek ? korang bayangkan sahaja lah ek, tapi kalau orang nak tahu macam mana, kang free-free cik zila amek gambar taman plus hostel plus rumah sewa cik zila tu ok. bila mood cik zila dengan nikon D3000 tu sehati ok. haha,

cik zila nak ceritakan kisah-kisah dan perasaan apabila cuti seminggu nie. korang bace tau sampai habis oke. jangan separuh-separuh nanti korang kene -beng beng- haha. oleh tentera lipas. agogogo. joke ok ! aku ingin meluahkan perasaan bila cuti seminggu nie. haha, macam cerita pasal luahan hati pulak aku nie. bukan lol. time cuti mestilah kita ade perasaan kan kan, betul tak ? perasaan mula-mula aku kan. aku rasa borend bila cuti nie, tapi bila sudah start kolej pon aku borend juga, peh ! memang pening siapa yang tanya soalan pasal hobi nie. sebab aku cepat boshan dengan apa yang aku lakukan. hahar, tapi kalau shopping ? haha, pun borend juga sebab kalau duit poket kosong cuma cukup topup sahaja, pun tak boleh jadi. 

tapi yang aku musykil sangat-sangat kan. emosi aku tibe-tibe tersentap kot. nak datang bulan kot ! haha, mentang-mentang raya china makan kuih bulan. aku dan-dan datang bulan pulak. haha, sah-sah aku tipu kan. tapi cuti seminggu aku tak cukup tidur kot sebab online sampai aku tak ingat tidur lepas tu siangnya jalan-jalan peninglah kepala aku nie.da macam apa enta perangai aku nie. terok sungguh ! bukan selalu tak tidur malam, bila lagi nak online sampai tengah-tengah pagi nie kalau tak time cuti nie. kang da bukak kolej kene tidur awal sebab kelas semua pukul 8:00pagi. pagi kan kelas aku nie. haha, padahal semua kelas pagi. kecuali kelas kene ajakkan, kompem pukul 10:30am. haha. macam kelas aku untuk isnin, iaitu pada pukul 11:30am. jadi aku balik sabak pada hari isnin pagi la. hehe. mak aku nak bawakkan bekalkan untuk aku. hebat ! suke-suke, saya sukakannya. ahaks

lagi-lagi ? lagi apa ye ? jap jap ! nak pikirkan,,,,,,,,,,,,,,,,, argggghhh ! ingat sudah. time cuti seminggu nie lah assignment aku sekepuk.cik zila tipu weeeh, padahal seguni je. haha, taklah ! mana ade assgmnt sampai seguni atau pun sekepuk. kalau ade kan, memang 100% aku tak buat langsung dan kalau aku buat pun kan. mesti assgmnt terakhir yang lect kasi uh. sebab yang lain aku tak ingat. hahaahah. super-super evil lah cik zila nie. bukan ape lol, aku nie tahap ingatan bukan 100% pun, aku rasa 50% sahaja kot. sebab entalah. tu yang kadang-kadang aku stupid sikit. haha, jujur pulak rasa hati aku nie. papepun assgmnt aku, aku akan copy paste sahaja lah kot nanti. cuma one assgmnt yang tak boleh copy ! iaitu myidol tu lah, jadi aku kene lah buat sendiri, bedallah gune bahasa iban kat kertas tu. hahaha. kena tulis and taip tu, not sure. haha, see now ? nampak sudah aku nie pelupe kan. betul-betul aku lupe nak guna apa. tapi aku nie pemalas gune tangan, aku taip jerla kat word, kang suh tulis gune tangan aku tulis lah balik. hebat tak ? hehe ! jgn ikot cara cik zila nie

tapi aku geram sangat nieeee, sebab duit elaun aku tak masuk lagi. wahai bank islam, tolongla masukkan duit elaun kami secepat mungkin, saya nak beli kasut hell untuk ke kolej. tolong tau ! dengarla rayuan dari anak kecil ini. haha, kecil ke ? kecik la weeh. umur jer da makin tua. shuuut ! diam kesemuanyaaa. kang cik zila sumbat cacing dalam mulut korang kan. takot tak ? [ eleh dengan cik zila yang kecik macam lidi nie pun nak takot, kiteorg boleh baling-baling lah ] hahaha, kalau aku dengar ayat macam ini kan, mesti aku gelak pas tu tangan aku pun auto je, kat leher orang uh. hahaha. joke juga !

mungkin ini sahaja cerita cik zila ! tadi aku sempat basuhkan kereta aku dan kasi bersih dan wangi. kemudian terus basuh kasut-kasut kemudian teruskan buat assgmnt yang kena hantar pada hari esok. iaitu monday. pukul 2:30pm. hehehe ! da macam ayam da aku tengok aku nie. klang kabut. haha, tapi aku tak ok. ckp jee. lalalala ! okey semua, kang cik zila update lagi oke.  byeee semua, doakan perjalanan cik zila ke sabak bernam selamat oke. 

No comments: