stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, February 22, 2011

Contest Pose Menarik

next contest aku join. hahar ! merapu sahajalah cik zila sengot nie, agaga. aku suka bila orang tag aku dan suruh aku join Contest Pose Menarik. jadi, contest ini kali ke-tiga ok. hahar ! terima kasih kepada yang sudah kepada cik zila iaitu cik awan dyana. comel gitu orang yang tag cik zila itu, terima kasih cik dyana.

kali nie kompem-kompem pose aku paling comel lah, perasan ke apa ? haha, lalala ! ku suka pada perasan, anda ? tidak pasti ? mari puji diri sendiri, SAYA SUKAKANNYA. huhu, adoooi. blah blah, meyh sini kasi sokong sama ini anak orang, iaitu cik zila. hehe, 


wowwww. ini lah banner untuk Contest Pose Menarik itu.
simple kan, tetapi pose dia WOW ! menawan weeeh. 
boleh klik pada link aku kasi di atas itu ok.


untuk paparan kalian semua, gambar yang aku kata style lah sangat-sangat gila-gila uh. jeng jeng ! rasa-rasa korang berdebar tak bila nak tahu something uh ? mesti berdebarkan, apa taknyaaa. nak tengok, " cantek ke pose cik zila nie " haha. tertanyaaaa dan terus tertanyaa.
.
.
.
.
.
.
.
v


haha, inilah gambar yang aku letak untuk contest pose menarik ni. simple kan ?
adoooi, ini sahaja yang mampu aku ciptakan gambar bersama
baju buluh-buluh kawan aku dan juga gitar hak milik abang angkat aku.


fuhhh, lega sudah selesai join this contest ! rasa teruja, haha. sebab gambar ini pada pukul 3:00am(22.2.2011). sempoi sahaja kan ? memang best lah. adoooi. doakan kemenangan cik zila untuk contest ini oke. terima kasih.


aku akan tag kepada :-

14 comments:

CaHaYa aNa said...

zila, sy nk mntk tlg satu perkara ley x? ajarkan sy mcm mane nak cantekkan blog bole? sbb sy ade assgment yg melibatkan blog utk softcopy...hope u can help me.

Azila Aini said...

HAAA ? bagaimana itu yah ? sebab zila pon bukan pro sagt if mengajar org nie

Cik Awan Dyana :) said...

wah2 !! cnfirm2 yana kalah contest nie dan zila akan menang .. hihihi :)) sumpah jeles gamba hot anda ..

Azila Aini said...

haha. mne ade hot la dyana :D agaga !

Cik Awan Dyana :) said...

hehehe .. mari lah kita sama-sama berdoa semoga contest yg kita join nie menang di tangan kita .. hahaha :D

Anak Orang said...

waaaaaaaa..
menarik ;)

Azila Aini said...

dyana; yup right

Azila Aini said...

a.o; hehe ! yupppp

arein said...

salam. zila. nk tny. mcm mane nak wat yg love you tu bile masuk blog zila ea.

Azila Aini said...

love ? Means ?

arein said...

hurm. yg gerak2 tue. cmne ea nk ckp.

Azila Aini said...

kat ttle ke ?

nuralynZAKREE said...

hye~ tQ join...
nice pic & nice to meet u too (=

Azila Aini said...

hehe :) orite ! thnx !