stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, February 04, 2011

Contest Si Manis berbaju kurung

hehehe, buat muka tak bersalah plak aku nie. aku buat muka tak tahu malu nie. aku nak join contest ini pulak, disebabkan aku ini banyak baju kurung, jadi aku cuba lah ingin join contest ini. manalah tahu aku menang contest ini kan, tapi itu semua rezeki kan kan ? siapa sokong aku taip ini. sila like fb post aku itu ok. hehe. macam segan pulak nak join. tapi da join, sorry-sorry ! nak cakap nie, tumpang lalu ye tuan punya contest ini. cik zila ingin join contes ini tau. nak minta izin nie. (sunyum tunjuk gigi arnab nie)


cik zila join contest kali kedua. sahaja-sahaja nak join.
insyallah kalau ada rezeki. aminnnnnn


gambar berbaju kurung yang aku ingin pertandingkan adalah berbaju kurung coklat tapi bukan baju kurung au. ini baju kurung moden kemungkinan yang aku beli di butik "peace" tak berapa mahal . dan baju kurung ini first time pakai ke kolej, dan first time snap. jadi baju kurung ini aku pertandingkan, dan aku ingin berterima kasih untuk bonda cik zila sebab memilihkan dan membelikan baju kurung ini kepada cik zila. sayang bonda ku ! PUAN HAJAH SALMAH BINTI RAMLI <3


cik zila ingin tag contest ini kepada kawan blog cik zila. iaitu :-

4 comments:

Anak Orang said...

semoga berjaya :D

Azila Aini said...

terima kasih :) *hope !

tehafatihah said...

wahhh butik peace. sukaaaa ke sana. baju lawa2.ptt la baju zila pun lawa.

Azila Aini said...

hehe. yup :) peace sahaja pilihan zila if kat bukit lain tak cantek ! tapi butik peace terbaik wok :D