stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, February 18, 2011

friday face















kesimpulannya, 
tiada motif pun cuma cik zila rasa hari ini cik zila cantik. haha. perasan pulak aku nie. tetapi alhamdulillah kalau sesiapa memuji aku hari ini. aku memakai jubah hitam dan shwl pink. nampak sweet tak ? hehe . dan hari ini aku membawa biskut hp bersama ke kolej. dan lepas aku snap-snap terus upload photo kat blogger, haha ! jangan mengata au, aku memang suke SYOK SENDIRI. hehe

selepas abis kelas terakhir ini, iaitu kelas perbangunan diri bersama lect cik hilwa. tamat pada pukul 12:30pm. selama 2jam, pada pukul 1:00pm insyallah akan pulang ke pekan kapar ! wow. kangen kangen. hehe. setiap minggu aku balek kapar kot. doakan dalam perjalan cik zila selamat sampai. (amin)

8 comments:

Faa Niza said...

comel lahh anak dara ni, tade keje lahh tuhh ;p

Azila Aini said...

HAHA. BETUL LA UH. tengah tunggu nak belakon. jadi snap-snap la

Cik Awan Dyana :) said...

macam-macam ragam kamo yer sygg .. hehehe .. u look cute babe !! <3

Azila Aini said...

agaga ! trima kasih dear

bella abdul razak said...

zilaaa. ajar lah mcm mana nk pakai shawl mcm ni. cantik ahh.

Azila Aini said...

oke. yang ade masa zila buat video ok. hehe, but tunggu free ok

bella abdul razak said...

ok!!! :))

Azila Aini said...

wait and wait ok :) akan buat video cara memakai shwl ini ! chill