stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, February 03, 2011

gembirakan hati sendiri :) like !

hello hello hyeeeee ! hari ini aku nak cerita pasal gembira sahaja ok. takmoh da sedih-sedih dan emosi-emosi nie. tapi itu la salah satu perangai aku. tak selalu emosi tapi kalau sudah datang emosi, memang orang keliling akan mengatakan aku ini "poyo, pk lu cantik. good-good je lebih, benci dow aku" itu lah diantara naluri hati aku kepada orang keliling aku. ingat aku suka emosi tak tentu pasal nie ? orang keliling aku pun tak suke juga kan kalau aku emosi nie kan kan ? eleeeh ! cakap je tak tapi dalam hati manusia manalah kita tahu kaaaan.

whatever! saat ini aku nak jadi cik zila yang periang plus plus manja. sudah lama kot aku tak jadi emosi nie. funny bila aku renungkan kembali nie. hahahar, dalam gelak aku nangis tahuu. tapi hari ini aku hang out lagi with family aku. tapi abah aku tak follow lah, so faham-faham sahaja lah siapa yang follow itu kan ! hari ini aku join jemkan jalan raya uh, saja nak meriahkan lagi suasana hari raya cina. haha, taklah ! aku pergi hantar sepupu aku kat sabak bernam tapi kena singgah sekinchan kejap sebab mahu amek tampe yang mak aku order tu. sebanyak 300, jangan pk aku makan semua tu tauuu. aku bawakkan untuk rumah pengantin macek aku kat tanjong karang. lepas balik dari hantar abang sepupu aku kat sabak bernam terus ke tiram jaya,tanjong karang. saja-saja ziarah orang nak buat kenduri kahwin esok hari. dan sandingnya pada hari sabtu.

itu sahaja cerita aku. aku penat ! byee







2 comments:

syAzAnA said...

xmo sedih2 okay lalinkkk. hehe

Azila Aini said...

ok sayang. tq!