stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, February 04, 2011

header untuk blog cik zila



terima kasih sangat-sangat kepada Cik Rabiatul Adawiyah kerana sudah membuat header blog aku ini. terharu sebab dia sudah offerkan diri dia untuk editkan header aku ini. suke sangat-sangat, aku pernah tanya kat facebook aku. "ade sesiapa boleh buatkan header untuk blog cik zila? " dan akhirnya aku ketemukan sorang gadis yang ingin membuatkan header aku ini. terharuuu sangat-sangat.

4 comments:

cahaya sebaik-baik kebijaksanaan said...

assalamualaikum.. boleh tanyer?? macam maner nak wat header cam tu?? nice header..

Azila Aini said...

orang buatkan nie :)

Umi Nazrah said...

boleh kasi FB dia tak? blog dia dah tak available :(

Azila Aini said...

https://www.facebook.com/nagaura