stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, February 13, 2011

makin berdebar contest ini



aku pernah join contest si manis berbaju kurung, dan aku melihat ramai yang join, wow ! rasa banyak saingan pulak join this contest ! hehe, dan link untuk blog aku sudah tersenarai di atas itu ye. aku merasa bangga, hahaha. belom menang da bangga. ape la cik zila nie ! serabut betul lah, aku rasa bangga lah, sebab link aku ade kat join contest tu. ish ish

no aku 73. harap-harap 73 yang dalam list tu bertuahlah sampai mencapai impiannya itu, haha !  sokongan anda amat cik zila hargai. terima kasih. 

4 comments:

이태민 said...

ouh goodluck ! ;D

Azila Aini said...

okey dear ! thnx ok

♥ eyka elisha ♥ said...

hoho gud luck dear ^^
agak mncabar neyh =)
(pstt~tringat pnh join contest yg limit cmpe 1K contestant.fuhh~:P)

Azila Aini said...

yeke ? huhu! thnx dear