stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, February 21, 2011

new hair style

kenapa tiba-tiba aku nak tukar style rambut aku nie. sudah setahun rambut aku tak pernah nak berstyle-style nie, mungkin sudah sampainya kot untuk style kan rambut aku nie. niat di hati nak potong pendek terus, macam lelaki uh. then buat pacak-pacak. PEH ! memang smart lah kan, hahar. tapi macam kelakar jer bila aku bayangkan. sebab aku selalu gie kelas pakai baju kurung, kang aku pakai baju kurung and kasut sport, mesti orang lain taknak kawan dengan aku kan.

urm, setiap manusia pasti ade perubahan. kenapa terjadinya begini ? sebab setiap manusia ade masalah. dan setiap masalah mesti ade jalan penyelesaian kan. tapi bagi aku, selesainya aku dengan hal aku ini, dengan kilatkan kepala aku nie. haha ! hebat tak ?







2 comments:

Anak Orang said...

style kak..
kalau botak tu..
lagi ringan kepala..
huhuhuh..
ilang suma masalah :D

Azila Aini said...

haha.. betul