stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, February 26, 2011

pemenang "contest si manis berbaju kurung"



hehe, nak senyum lebar-lebar boleh tak ? hehe ! terharuu beb, tak boleh nak kata apa-apa dah nie, haha !  belagak plak aku nie. macam menang pertandingan ratu cantik plak kan. ape la cik zila nie. baru menang contest lah weeeh. jangan BELAGAK ok ! tapi hari nie aku nak belagak sikit jerla, sebab first time join contest and menang. sebab tu aku nak belagak. hehe, if korang kat tempat aku, mesti korang nak kasi tahu 1malaysia kan kan. sedangkan yang ini pon korang kecoh 1family korang kan kan. haha ! itu semua aku lah.

first skali aku nak berterima kasih kepada kawan baik aku yang suruh aku join contest ini, iaitu cik teha radzuan dan nak terima kasih kepada yang membeli baju kurung itu, iaitu bonda tercinta aku. HAJAH SALMAH BINTI RAMLI. loveyou mak, " adek sudah join contest ini dengan baju yang mak beli " ini adalah dialog aku kepada mak aku. hehe ! sweet kan kan ? dan tak lupa juga kepada mana-mana cawangan yang telah memilih aku untuk menjadi pemenang contest ini. TERHARU ! terima kasih juga kepada yang membuat contest ini. iaitu CIK AZALIAHJSALLEH owner contest ini. LOVEYOU <3

8 comments:

Cik Awan Dyana :) said...

tahniah sygg !! :))

Azila Aini said...

ahaks <3 terima kasih sayang dyana!

Cik Awan Dyana :) said...

kita tunggu contest pose menarik pulak .. cnfrm2 cik zila sygg jugak yg menang .. hehehe :))

Anak Orang said...

TAHNIAH kak ;)

Azila Aini said...

dyana; insyallah :) hehe

Azila Aini said...

a o; hehe :) terima kasih

♥ ili said...

cehcehh , tahniah2 :D

Azila Aini said...

hhehe. tq