stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, February 02, 2011

tag by cik teha radzuan

  • apa yang ada suka buat apabila berfacebook?
wall to wall and like posts orang ! tu penyakit baru aku. hahaha

  • bagi anda,berapa pentingkah internet (kasi dalam peratus)
internet ini sangat-sangatlah penting bagi aku. sebab aku nie suke update blog and suke cari maklumat guna internet, if tiada internet aku rasa mood "M A L A S" aku akan menjadi auto. hahaha ! 95%

  • mana lagi penting,kawan sebenar atau kawan kenalan di internet?
bagi aku kan, dua-dua pun penting. sebab kawan sebenar pun ada dalam internet juga. jadi ape cer ? adoooi

  • boleh saya jadi kawan anda,kalau ya bagitahu sebabnya(lebih 20patah perkataan)
boleh sahaja, kawan biar beribu atau pun berjuta. sebab aku suka jumpe kawan yang baru-baru sebab ingin mengetahuinya. macam korang juga kan kan ? tapi aku tak suka yang nak kawan aku uh dengan motif nak mengata-ngata aku dari belakang, kalau nak kawan dengan aku biar sempoi and cool beb !

  • kena tag,wajib ambil yee :)
anda semua boleh tag ini tag ! hahahar, terbuka kepada rakyat malaysia. terima kasih

No comments: