stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, March 15, 2011

chicken pop ! OMG



assalamualaikum.
POP POP POP ! omg, demam campak rupanya aku nie. ingat demam rindu ke, adooooi ! tadi pergi check doc kat hospital ampuan jemaah, sabak bernam. parents aku datang tadi, jadi ! diaoranglah hantar aku dan selepas itu mengetahui aku kena DEMAM CAMPAK, terus dieorang cari KELAPA MUDA, untuk bagi aku minum. badan aku panas-panas dan pop pop sudah pun keluar ! hope cepat sehat, aku taknak MC, lama sangat lah MC, seminggu tu MC, pehh ! taknak taknak. tapi kalau sudah teruk sangat, mungkin akan ku cuti juga. 

apa-apa pun keadaan aku stabil pada saat ini, cuma lemah-lemah badan dan ngantok. sebab sudah makan ubatkan. kalau aku betul2 tidak larat, aku akan balik ke pekan kapar ! disebabkan cuti seminggu kan. tapi banyak program minggu nie, jadi aku rasa tak adil IF aku tinggalkan, aku nak join photography itu juga, walau apa-apa pun caranyaaa. :( huwaaaaah !



p/s: terima kasih mak dan abah sebab sanggup datang dari kapar !untuk hantar anak bongsu mu ini ke hospital. dan malam nie tekak aku ngidam nak makan ROTI BAKAR ! aku nak sangat kekanda danny aku belikan untuk aku. love you bie !

2 comments: