stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, March 04, 2011

cik zila pernah berkata

waah, tajuk cik zila agak gempak gitu kan kan ! okok. benda benar dan aku ingin pusingkan kembali kata-kata aku FIRST TIME COUPLE hinggalah sekarang. kenapa tiba-tiba aku ingin cerita semua ini ? ini sebab perasaan aku. kenapa ? aku taknak tipu diri aku lagi. CIK ZILA PERNAH BERKATA DARI UMUR 15TAHUN, kata-kata cik zila tidak pernah pupus dari fikiran cik zila, oleh sebab cik zila akan merasakan apa akan jadi kalau benda ini terjadi ? means ? aku nak cerita lah nie, bace sampai habis ok !


" aku tak boleh couple balik kalau orang itu aku pernah couple sebelum ini, 
kerana aku akan jadi tiada perasaan"


itulah kata-kata aku setiap kali aku couple dengan sesiapa, kawan-kawan sekolah aku yang pernah mendengar kata-kata ini dari mulut aku, bukan sekali aku ucapkan tetapi beribu-ribu kali. dan hari ini aku percaya yang ayat itu telah menjadi keyataan, apabila aku kembali kepada someone yang pernah aku couple 9bulan dan bercouple kembali selama seminggu kemungkinan, jujur dari hati aku, aku memang tiada hati dan perasaan langsung kepada sidia, bukan sebab aku boshan or ada orang lain, tapi aku tak boleh couple balek dengan orang yang da pernah couple dengan aku dulu. RENUNGKANLAAAH !

cinta dan sayang ? itu semua hanya percakapan setiap manusia. TRUST ME ! kalau betullah dia kita punya, kita redho sahaja lah ! tetapi aku ini memang perempuan yang dalam golongan yang plek. aku pernah berjanji dengan hati aku. jadi sudah terjadi kembali lah kepada aku. OMG ! im sorry :( aku bukan ingin kecewakan sesiapa, tapi aku percaya pada takdir, kalau jodoh aku dengan dia, aku akan bukak hati aku untuk dia.

dengan kata akhir perkataan CINTA, mungkin aku akan beri ruang CINTA aku kepada KERJAYA aku dan IMPIAN aku nanti. INSYALLAH !!! terima kasih


( ada orang bukakan HATI aku lagi ? siapa ? )

6 comments:

Cik Awan Dyana :) said...

memang betul ckp zila .. couple dgn org yg kita penah couple akan membuatkan kita kurg perasan dgn nyer .. bg yana, better yana terus lost contact ngn dye and yana xnak tawu pape lagi pasal nyerr .. so now, zila kena igt 1 jea .. ajal maut jodoh pertemuan sume nyerr di tgn TUHAN .. ok sygg ?? hehe :) luv u <3

Azila Aini said...

wow dyana ! thnx lol. zila terujee gile :)

siti syahilla,, said...

then jgn waste ur time vt ur past. u should forget it if u got that mind set.

Azila Aini said...

okey dear syilla ! i try. tq

wawaALI said...

zila same ngan wawa..
wawa kalo dh kapel ngan someone yg pnh jd kekasih wawa yg dlu . wawa x bole trime sbb pasaan dh ilang .

Azila Aini said...

ye wawa :( samalah ! tapi rasa kejam bila terma blek. hmm