stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, March 13, 2011

every sunday


ohh scandle ku ! waah, menawan gituuu. macam biasa sebelum pulang ke sabak bernam, iaitu itu rumah sewa ku di taman sentosa. aku akan mandikan SCANDLE aku ini dulu, sebelum tuan punya SCANDLE nie mandikan dirinya. haha ! tapi itu benda biasa kot, haha. eleeeh, korang pun sama kan kan ? bluweek !

bak kata diri aku, CAR WASH CIK ZILA. haha ! one day, tapi untuk SCANDLE aku ajela. jeng jeng, aku sudah KILAT DALAM KILAT LUAR ! hahar, kononnya macam lagu SENYUM uh, haha. tapi biasa sahajalah kan aku basuh, perempuan lah kata nya, mestilah basuh ala-ala pemalas ! haha, aku cakap tak apa. korang cakap aku malas, peh ! dush dush. haha

ini lah hasilnya bila sudah kilat-kilat kononnya uh ! janji bersih macam TUAN PUNYA SCANDLE kan kan ? siapa kata kilat ? angkat kaki anda, saya nampak ok ! hehe.




gedik-gedik cik zila sudah sampai, haha ! macam biasa. rindu lah katanyaaa. tertengok gambar nie. edit sikit-sikit and letak kat blog aku ini. zila rindu dan rindu danny ! loveeeeeyouu, konon sweetlah kan kan. ahaks, insyallah jumpa ok. rumah tak jauh kan kan, kalau jerit pun dengar kan kan ? hehe !

dan tadi tiba-tiba ada aura nak check "RAHSIA TARIKH LAHIR PASANGAN ANDA" aku pun klik lah kaaaan, then ushalah tarikh lahir aku dengan pasangan aku ini. encik danny (13) dan cik zila (17). huhu ! masing-masing jahat woooo. bace laa. haha, byee!





p/s: kemas-kemas barang then sumbat dalam kereta. hehe ! , shopping at watson's kapar sebentar.

No comments: