stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, March 04, 2011

free



assalamualaikum dan salam satu malaysia, kepada sahabat-sahabat cik zila di blogger ini, dengan tidak langsungnya, cik zila ingin luahkan masa bersama blogger yang sudah 2minggu cik zila tidak update blog ini, bukan sebab apa-apa oke. cuma busy sedikit dalam 2minggu lepas, assgnment padat sungguh, memohon maaf atas kesulitan yang berlaku di blogger cik zila ini ok. tapi jangan risau cik zila sentiasa ingat kalian semua. kangen gitu dong, korang macam mana plak ? rindu tak aku tak update blog nie ? hehe !

dengan tajuk posts cik zila hari ini ialah "FREE" means ? tengah tidak sebok macam 2minggu lepas, nak dikatakan sempat kot nak update setiap hari tu, dengan tetapinya WLAN untuk rumah sewa aku itu sangat-sangat lah lembat ! jadi, aku pun sudah tiada mood untuk update, if pun ramai yang tego di facebook! "kenapa tak update blog ? " aku just boleh berkata, semester(2) ini sangat-sangat lah busy ! trust me ok. tapi aku akan kongsikan apa yang terjadi pada 2minggu lepas itu ok.

keadaan dikolej selama 2minggu, alhamdulillah. seminggu lepas sebelum minggu ini, aku oke-oke sahaja, dan dalam minggu ini aku merasakan minggu suka dan duga jugaklah ! kenapa ek ? salah satu yang duga ialah, aku banyak salah faham dengan kawan-kawan kelas aku dan suka nya pulak ialah aku telah terpilih dalam calon-calon pembimbing rakan siswa pada sesi jan/2011 ini dan sekali gusnyaaa, aku telah di SAHKAN dengan udian terlebih kemungkinan, aku telah terpilih untuk menjadi TIMBALAN PENGERUSI(1). sangat-sangat lah terkejud dan terharuuuuu. papepun ! aku nak wish terima kasih kepada kawan-kawan PRS kali ini, dan TAHNIAH juga kepada yang telah terpilih untuk pemilihan PRS jan/2011 kali ini.

keadaan persanol aku pulak, mungkin ada SADIS dan SADIS ! kenapa ? cinta itu buta ke ? kenapa aku tidak boleh terima cinta yang lama if pun dia sudah datang kembali kepada aku ? kenapa ? hmm, mungkinkah aku ini tidak boleh cinta ? mungkin ke ? aku SADIS bila orang lain bahagia, aku inginkan juga tetapi HATI dan PERASAAN aku sentap dengan cinta. mungkinkah aku akan jumpa someone yang boleh jadi teman aku ? insyallah aku akan terus mencuba untuk mencintai orang, tetapi bukan sekarang. banyak ruang untuk aku renungkan. harap maklum, aku hanya manusia yang tidak sempurna. tapi aku bersyukur kerana telah hujudnya aku didunia ini. terima kasih ALLAH SWT.




p/s: minggu busy aku bersama surat-surat PRATIKAL, hope aku akan jumpa tempat PRATICAL yang terbaik. AMIN AMIN !

2 comments:

Cik Awan Dyana :) said...

tahniah sygg sebab dpt jd timbalan pengerusi ..
pasal CINTA tu, better zila break utk beberapa bulan .. zila kena cari zila yg asal yg boleh terima CINTA setulus nye .. ok sygg ?? hehe :)

Azila Aini said...

oke dear dyana :) terima kasih kuatkan semangat cik zila ini !