stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, March 16, 2011

hari kedua

assalamualaikum. 
taknak cerita panjang sebab tak larat, badan sakit-sakit. hari ini cik zila dalam keadaan lemah lagi. pop pop sudah timbul 1badan aku. da rupa NAGA POP wooooh ! seram tengok diri sendiri. apa-apa pun aku nak cepat sehat. taknak lemah-lemah. boshan jadi orang sakit. nak cepat-cepat baik and boleh pegi kelas. wahhh, rindu nak gie kelas ! dan paling aku rindu adalah ! jeng jeng, RINDU KEKANDA DANIAL HAKIM. 

petang nanti insyallah aku akan pulang ke pekan kapar, disebab aku mc selama seminggu kan, takot orang dalam bilik nie berjangkit. jadi aku pakse lah pulang ke pekan kapar, dan akan pulang ke sini balik pada 23march iaitu hari selasa. habis mc la tu ! rabu boleh masuk kelas balek. hope cepat sembuh. amin amin !

keadaan muka sekarang dalam keadaan stabil cuma badan aku sahaja yang agak teruk gitu. sudah bintik-bintik merah lah. itu sahaja laporan untuk kesihatan cik zila sekarang, 

p/s: waiting tomyam sayur dari bie danny saya ! 

No comments: