stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, March 18, 2011

hari keempat


assalamualaikum, jom usha muka cik zila yang agak mengelikan nie, haha ! aku tengok cermin pun ! aku GELI der, eee'eeeyak ! haha, apa la aku nie. muka sendiri kot. apakan daya muka sudah makin CECANTIK kan, apakan daya ! REDHO sahaja apa yang ada dimuka ku ini. hehe !

alhamdulillah hari ini aku sudah STABIL, makan pun sudah selera sedikit lah. makan nasi habis. sebelum nie tak habis sebab tidak selera. tapi sebab aku nak KUAT ! aku kenalah makan kan ? esok nak gie STADIUM SABAK BERNAM, nak tengok HARI AKHIR MASKOM ! jadi aku kena tunjukkan aku sihat dan hari isnin aku boleh masuk kelas. hope boleh masuk kelas, hehe ! tak suke mc mc nie. nak masuk kelas.


p/s: merindui encik danial hakim, hope dia dalam keadaan sihat sahaja. bb rindu biee !  :( esok jumpa ok !

No comments: