stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, March 22, 2011

hari kelapan

assalamualaikum.
hi kawan-kawan, hari ini sudah hari ke lapan cik zila kena pop pop ! alhamdulillah sudah pulih, hari ini juga, cik zila update blog di rumah sewa cik zila. di sabak bernam. a.k.a HOSTEL lah. lebih in kuranglah! huhu, okok ! keadaan hari ini pop pop sudah makin kering ! sudah mula mandi air sejuk. hehe, tak mandi air panas dah, badan sudah 98% sehat. hehe ! jadi buat keputusan untuk mandi air sejuk. lalala

keputusan pulang ke sabak bernam ialah last minit, benda tidak dirancang. disebabkan esok kelas lect paling kacak aku uh ada buat LAB, jadi aku kenalah hadirkan diri kalau pun aku tengah MC, esok last MC aku kalau diekotkan tarikh mc akulah ! tapi disebab aku sudah sihat dan waras, jadi aku membuat keputusan untuk masuk kelas esok. iaitu pada pukul 8:00AM hingga 5:30AM. full kelas uh. tenang sahaja,

hari ini aku mencari farmasi untuk membeli ubat untuk rawatan muka aku yang penuh dengan pop pop nie. jadi aku singgah FARMASI di tanjung karang, mencari prodak "PROVITAMIN E" alhamdulillah sudah jumpa, yang kenalkan ubat ini kepada aku iailah aunty boyfriend aku. dia yang kenalkan aku dengan ubat ini. insyallah terjamin, aku mencuma, harga mungkin tak penting bagi aku. janji muka aku akan pulih macam dulu. harganya tidak mahal mana, cuma satu botol oit itu RM 79.00.

sampainya aku sabak pada pukul5:30PM kemungkinan, dan angkut barang-barang masuk bilik. assistent aku tolong angkatkan. hehe ! ops, member-member bilik aku lol. doc doc, hehe ! cik umi, cik anim dan cik atin. hehe, thank you sayang ! sayang korang weeeh ! selepas selesai upecara angkat mengangkat, terus aku kemas-kemas barang masuk almari, then pukul7:30PM siap-siap mandi sebab mau pergi makan bersama mak, kak eryn, abang apik dan mylove danny. hehe ! 

selepas makan-makan with myfamily, terus pergi makan lagi. haha ! berdua, dating lol. haha, lepaskan kerinduan. haha. (ngade-ngade) makan d'muara sungai besar. tekak nie rasa macam ingin makan roti bakar. jadi pergilah makan. huhu ! 2set, me and darling. huhu. itu sahaja cerita aku ! esok bersedia masuk kolej dengan new face. haha ! POP POP. lalalala


No comments: