stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, March 19, 2011

hari kelima

assalamualaikum teman-teman ku semua. 
harinie alhamdulillah cik zila sudah pulih dari sakit POP POP uh, pulih lah sangat kan kan ? hahah ! tapi okeylahhh, cuma pening-pening dan kelemahan jer yang tidak pulih, hari ini aku cuba kuatkan diri aku untuk aku bagun dari toto nie, haha ! (ORANG SAKIT KAN) jadi aku pun bagun sendiri dengan tiada pertolongan sesiapa pun, aku sediakan air panas untuk diri aku sendiri, aku cuba buat sendiri, tanpa bantuan mak atau kakak-kakak aku.




untuk mengetahuan teman-teman, harinie aku pergi stadium sabak bernam, untuk menyaksikan hari akhir maskom. tapi sayang, hujan telah turun dengan lebatnya, aku pun tiba-tiba takot dengan HUJAN nie, mungkin sebab hujan dengan sakit aku sekarang nie, tidak boleh kot ! tapi  aku cuma melihat dari kereta sahaja. aku gerak dari rumah pukul 9lebih kot, dampai sana pukul 11:00AM, acara pun sudah suku akhir ! angin jerla tengok. haha

dan sampainya aku kesana, aku mencari kekasih hati aku dulu, haha! itu yang WAJIB, cari dan terus mencari dan akhirnyaaaaaaaaaaaaaa. sama-sama nampak. SENYUUUUUUUUUUUUUUUUM, sweet, suke suke ! rasa nak peluk je, tapi apakan daya, hujan kan. haha ! takkan nak jadi india pulak. menari kat tengah padang yang hujan uh, haha ! funny !

esok sudah ahad, aku mahu pulang ke sabak bernam. nak masuk kelas hari isnin, ! boring mc lama sangat, tapi aku akan cuma STRONG. byee


p/s: doakan kesihatan cik zila walafiat ok :)

No comments: