stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, March 23, 2011

hari kesembilan


assalamualaikum. hari ini sudah hari kesembilan cik zila kena pop pop ! alhamdulillah hari ini cik zila masuk kelas dengan keadaan 70% rasa macam tidak sempurna. arghhhh ! tak suke tak suke. benci benci ! tak tahu kenapa, rasa macam plek sendiri pun ada, sebab mc seminggu ! then masuk kolej dengan tiada perasaan. huhu, slamber badak je lalu laman info. ramai plak orang. hehe, semua padang aku ! haha, malu. silap uh. aku perasan je lebih, tapi sikit keyataanlah, muka aku ada pop pop. huhuhu. SADIS

cerita pasal keadaan cik zila ok pada hari ini. kesihatan cik zila alhamdulillah ok sahaja, cuma kena panas, cik zila terus pening kepala then rasa macam tak laratlah. lembik ! muka pun pucat je, hari ini LAST MC aku dan aku akan start kelas esok, tapi disebabkan ada amali kelas encik firdaus hanapiah, sebab itu aku datang kelas dari pagi, pukul8:00AM hinggalah akhir kelas iaitu 4:30PM. bagun pagi nie sungguh awal, pukul 6:45AM. hehehe ! siap-siap terus pakai baju kurung bunga-bunga merah dan disertai dengan shawl warna red. wow ! bedal je uh,  janji kemas dan bersi bila ke kolej and kelas.

sarapan pagi aku adalah makanan pantang ! huhu, iaitu ? diatas nye, itulah jamu aku untuk pukul 10:00AM, janji aku pantang ! sebab nak baik kan ? huhu, kenalah pantang ! mak aku cakaplah, aku ikot sahaja, aku makan sekali untuk tengah hari, jadi tengah hari aku tak makanlah. dipetang hari pulak aku makan ikan keli lemak dengan nasi putih dan air kelapa. itu saja jamu petang aku lepas balik meeting.

waktu dikelas pulak, kelas pagi rabu ini. ialah kelas SAINS KEGUNAAN iaitu puan hayati yang mengajar kami. aku pun datang lewat sedikit, tapi lect aku uh tak masuk lagi lah. alhamdulillah, lagipun ramai lagi mmber2 aku tak masuk kelas lagi. kelas kedua selepas rest setengah jam, iaitu pukul 10:30AM kelas puan azema, iaitu lect kelas kami. mengajar kami kelas rangkaian komputer. sampai pukul 12:30PM kot, tak pastilah, sebab kelas habis awal. lepas itu rest untuk tengah hari selama satu jam. tapi aku tak lunch dahlah, aku cuma makan roti bakar 1set dan teman cik zira dan cik anim makan tengah hari. lepas itu pukul 2:30PM kelas encik firdaus hanapiah, kelas monitor. sebelum start kelas uh, aku makan ubat. arghhh ! memang sedaplah, mata aku AUTO je layu jeeee. terus masuk kelas petang uh aku telah terlampau RIANG sangat, sampai tenaga aku jadi 0.07 je, haha ! lepas uh point tenaga aku jadi 0.03 je, aku terus duduk sorang-sorang and tidur, memang tak dengarlah orang memekak. sebab aku tidak larat lagi, rasa macam nak pengsan, lepas abis kelas monitor nie, diteruskan meeting. wow ! habis pulih aku, lembik tahap cipan juga, huhu. tenang je, meeting dari pukul 4:30PM hingga 6:00AM. lama gila. ish ish,

itu sahaja cerita aku pada hari ini yang rasa hari ini penat gila babun lah ! :( penat sangat, sampai mood pun angin-angin je. sorry myhoney ! loveyousomuch. tengoklah aksi muka aku yang ada pop pop nie. huhu !

muka aku yang so funny !

nice carta organisasi 

bie danny ! cantik DZ VILLA kita nie

No comments: