stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, March 21, 2011

hari ketujuh

assalamualaikum. keadaan hari ini makin stabil. cuma pop pop sahaja lah yang ada diseluruh badan dan muka ku ! mc tinggal 2hari. selasa dan rabu ! khamis sudah boleh masuk kelas. itu jadual aku lah, yang dijangkalah ! aku sihat sudah. mak aku pun kata sudah boleh pergi kolej. cuma takot berjangkit dengan kawan-kawan je kat sana.  aku pun naik risau, kang aku balik sana, bawak VIRUS pop pop pulak. adoooi ! MASALAH uh, haha.

muke oh cik muka ! cepatlah pulih yeeee. cik zila nak pakai make up nie ! nak pakai krim simplysiti ! haha. apalah aku nie, tengah-tengah sakit pun nak melawa juga, adooooi ! pakai jerla bedak bulat nie je sementara pop pop ada dekat muka aku nie. huhuhu

itu sahaja laporan pop pop cik zila pada hari ketujuh ! byeee. jumpa lagi, huhu. esok insyallah masih dirumah kapar dan rabu pagi kemungkinan aku baru gerak ke sabak bernam. INSYALLAH ! khamis akan in class.

No comments: