stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, March 12, 2011

kebosanan aku dan aku

assalamualaikum semua warga malaysia atau pun luar dari malaysia. saya cik zila ingin menceritakan hari bosan cik zila pada hari ini. waaaah ! sangat-sangatlah bosan tahuuu, kenapa ? jawapan cik zila semestinya "ENTAHLAH" sebab entalah. haha, tapi disebab cik zila nie keletihan dan kepenatan, cik zila duduk rumah dan tidur sahaja lah ! dari semalam malam, tidur pukul 10AM kemungkinan then bagun siang tadi pukul 2PM kemungkinan lah, tu pun mak aku suh kak ngah aku kejutkan aku. haha !

perut cik zila sudah lapar, turun-turun terus mencari makanan ! tapi cik zila malas nak mencari makanan. yang pastinya cik zila suke bertanya, haha ! turun tangga je, nampak bonda ! SMILE macam kerang wangi, haha. lepas uh tanya mak, "adek lapo la mak, nak makan apa nie ?" mak cik zila jawab "nie ada nasi goreng," cik zila pon bedal lah, lapo punya pasal kan kan. lepas makan ! cari makanan lagi, hahar. ade keropok dekat atas meja. bedal sambil tengok tv kan kan, da bosan sangat kan, tu yang tengok tv sambil baring ! macam ular dah, pemalas. makan-makan baring. haha, indah hidup woo.

yang pastinya cicuka dan ciciki ada sesama ku, hahar ! kucing aku sudah besar lah, sayang kucing-kucing aku ! muahhh. main-main dengan cuka dan ciki, than snap snap ! haha. (betul-betul cik zila nie sengal) haha ! mari saksikan aktiviti siang aku tadi. :)






pada malam hari

myparents mengajak aku dan kak eryn pergi masjil perkhawinan. jadi, aku pun follow sahajalah kan, aku pon ON sahaja, disebabkan aku boshan duduk rumahkan, jadi malam baru terkinje-kinje nak keluar rumah. kenduri yang aku pergi tadi di DEWAN SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SUNGAI BULOH,SELANGOR. 

macam biasa, aku dan kak eryn duduk depan. dan parents aku duduk belakang ! kak eryn drive, aku teman sebelah. haha ! text and text with kekasih hati. haha ! whateverlaaaa. cerita tak panjang pun ! lepas habis pergi kenduri terus singgah MCD PUNCAK ALAM, haha ! gedik-gedik nak singgah. huhuhu, perut aku masih lapar, tu yang aku bodek ayahanda aku pergi mcd, hehe ! ayahanda belanja. aku ngidam nak makan bubur mcd. ahaks, drive thru jee.






No comments: