stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, March 06, 2011

mohamad aini&salmah daughter


assalamualaikum semua, hari ini cik zila nak kongsi sikit apa yang zila lakukan sebelum zila pulang ke sabak bernam oke. cik zila hari nie gembira sedikit dibandingkan sebelum-sebelum ini, kenapa ek ? sebab cik zila rasa gembira lagi kalau cik zila tidak pulang ke sabak bernam lagi. haha, itu lagi seronok kemungkinan. sebab cik zila kalau boleh nak everday pulang ke pekan kapar, tapi akan daya kan kan, sabak bernam dan pekan kapar sangat-sangat lah jauh sungguh, jadi aku kena lah duduk di rumah sewa. sadis kan ? haha

tapi tak apalah, if pun cik zila pulang ke sabak bernam dengan penuh masalah, cik zila tabah dengan apa yang datang depan mata. dan keliling cik zila. cik zila akan doa semoga semangat cik zila tidak putus sampai sini. cik zila ingin belajar hingga cik zila mampu untuk memikirkanyaaa. wahh, dingin sahaja dekat luar uh, mesti cuaca dekat sini sedih if cik zila pulang ke sabak bernam. cik zila tidak puas duduk rumah cik zila sendiri ini, rasa sekejap je, hmmm ! sayang bonda, ayahanda, kak eryn, kak ngah dan abang aim. 

to abang aim, bila nak pulang dari india. kitaorang dekat sini rindu abang aim. hope abang aim dalam keadaan sihat-sihat sahaja nyaa, kami di sini alhamdulillah sihat-sihat sahaja,
loveyou abang aim.

bulan menanti bulan, dan kini sudah bulan "MARCH" sangat-sangat lah hampir dengan kejayaan aku pada semester(2) ini. harap aku boleh lulus didalam semester(2) ini. aminnnn ! dan bulan july mulalah PRATIKAL, iaitu semester(3). kerajinan aku akan terus dan terus walaupun penuh dengan dugaan. terima kasih tuhan dengan dugaan yang diberi. aku akan tabah menempuh dugaan. INSYALLAH 


tepat pukul 12:45PM cik zila bagun dari tidur ? haha, awal sungguhkan. tapi cik zila bagun awal sebelum jam 12:45PM itu. pukul7.00AM kemungkinan sudah bagun dari tidur sebab malam tadi cik zila tertidur, dan sedar-sedar sudah pukul 7.00AM, funnny ! terus cari hanphone. tahu-tahu hanphone batery hanphone low. terus capai chas phone dan mendail no telepon someone. hahar, pagi-pagi sudah ganggu orang. jahat cik zila nie kan kan. jeng jengggg ! like like. im sorry encik DH !

selepas gayut terus tidur balik, tu yang terbagun pukul12:45PM, hebat tak ? haha, bagun-bagun tengahari tadi, terus capai biskut hp cik zila uh, online facebook terus. haha, then sigemok uh im dengan aku, macam jauh aje bilik aku dengan sigemok uh. sigemok a.k.a mysister(eryn) . lalalala ! ajak aku beli makanan dekat "restoran sara" area pekan kapar sahaja. lepas itu teman sigemok nie ambil baju dekat batu12,pekan kapar. aku follow sahajalah, dan kerja aku snap-snap sahajalah. tapi guna hanphone die lah. haha ! sorry cik gemok !

itu sahaja cerita cik zila sebelum pulang ke sabak bernam. nanti kalau free cik zila update blog lagi oke. byee semua, assalamualaikum. take care. mari cuci mata tengok face cik zila yang penuh dengan taik lalat ini.







p/s: ready untuk pulang ke sabak bernam. selamat tinggal pekan kapar. minggu depan balik lagi. 

No comments: