stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, March 06, 2011

pimple and ulser



argggh, bila pimple and ulser bersama. aku akan terus tension seperti sekarang ! benci weeeeh. tapi kene redho sahajalaaaa kan kan. time nie kene mencari OXY10 DAN BONJELA nie. hahaha. kelakar la wehhh ! tengok keadaan aku sekarang nie. rasa macam tidak sempurna kot. ahaks

apa-apa pun, aku mengharap cepat-cepat lah pulih penyakit yang ringan-ringat ini. mungkin ulser ini disebabkan panas dalam dan aku tergigit mungkin. sudah lama tidak kena, dan sudah seminggu menahan sakit, omg ! 

pimple mungkin aku sudah dalam gegatal ! haha, ape itu gegatal ? adooooi. means ? miang ! haha, ala joke. masih muda bila dipikirkan balik. dan time muda ini lah kita kena mencari yang TIP TOP. kan kan ! :)

4 comments:

siti syahilla,, said...

actually x elok uh gune bonjelaaa^__^

Azila Aini said...

knpe ek ?

siti syahilla,, said...

bhaye kalau tertelan.
biase shila gune ubat ulser yg beli kat farmasi kat kapar tu...kat farmasi alycerm...cakap kat orang farmasi tu nak ubt ulser...

Azila Aini said...

oh ek ? tapi zila selese pakai ini, cepat baik. bonjela ini pon dari famasi juga