stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, March 21, 2011

rindu korang !


assalamualaikum. kali nie post RINDU aku pulak kepada teman-teman kelas aku. rasa macam aku mc SEBULAN je. arghhhh ! aku mc start 16march, memang time uh OFFDAY ! dan aku tak sempat nak jumpa kawan-kawan sekelas aku time uh, dan hari rabu uh aku dapat jumpa CIK FIZA AND CIK ZIRA je. apakan daya ! hari rabu uh aku memang 40% jer. jadi aku pun tak dapat pergi kolej. 

hari ini sudah 4HARI aku tidak masuk kelas. bagai 4hari macam 4bulan. haha ! gila tahap bosan juga kali nie mc, sebab pop pop kan. aku terpaksalah MC kan diri aku selama seminggu. ini arahan DOC ! aku ikot sahajalah, if pun rasa berat nak mc kan kan. hehe ! tapi sekarang aku sudah STABIL. jadi aku boleh masuk kolej. cuma aku takot kawan-kawan berjangkit :( 



aku buat PRT SC wall yang teman kelas aku post kepada wall aku. post atas sekali, dari CIK NAZIRA IDRIS,  dia adalah kawan baik aku. if pun umur kami tidak sebaya, dia paling muda dalam group aku. aku rindu team aku, cik ayu, cik zatie, cik fiza dan cik anim. hope aku sihat nanti kita makan semeja ok. kita borak-borak ok. mesti banyak cerita kan ? hehe !

post wall kedua pulak ! aku tidak pasti, antara tuan facebook atau orang lain guna facebook dia untuk post wall macam uh, tak kisahlah ! aku akan jawap disini ok ILOVEYOUTOOO YOU ALL, zila rindu korang semua. harap nanti zila masuk kelas, semua tak terkejut tengok wajah baru cik zila nie ! hehe

No comments: