stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, March 31, 2011

semester middle leave


woot woot wooot ! yepiiiii, cuti pertengahan semester sudah datang, selama seminggu. hebat betul. rasa macam baru masuk kelas je tadi. huhu, kan sebelum cuti ini, aku sudah cuti selama seminggu, then now cuti seminggu lagi. hehe. hebat hebat :) suke suke, cuti sama-sama best, jangan aku cuti sorang-sorang. itu tak best, aku tak suke. hehe, mungkin cuti pertengahan semester ini disebab "senior lepas konvo" dan mungkin sebab itu kami dapat cuti, semua kolej komuniti kot.

jadi sudah cuti nie, aktiviti terbalik-balik jer lah atas katil nie. hehe ! start cuti bermula 2april tetapi kelas aku dapat cuti awal. hehe, 1april sudah cuti, hehe ! kelas untuk jumaat tiada. sebab itu semua orang pulang ke rumah masing-masing. dan aku pun turut pulang ke pekan kapar ! rindu mak, abah, kak ngah, kak eryn, cicuka dan ciciki. hehe ! 

disamping cuti seminggu ini, aku telah mendapat tawaran untuk menjadi SUPER MODEL untuk ? oh nooo ! tidak pasti, yang surenya, ini semua dari kawan sekelas aku. jadi aku turut join, insyallah aku boleh POZE terbaik dari ladang lembu. haha, wish me luck ok ! first job kot, haha ! jadi SUPER MODEL main-main kot. latihan untuk photography lain, disertai oleh encik asri, encik danny dan encik ?? tidak pasti siapa photography yang mengambil gambar aku itu. hope perjalanan permulaan ini terbaik. AMIN, insyallah. aku akan cuba yang terbaik. terima kasih kepada encik asri kerana memilih aku jadi SUPER MODEL. haha, baru nak ceburi dunia MODEL. hehe,

itu sahaja, mungkin jadual selepas ini akan diberi dari encik asri. aku akan cuba untuk JOIN club dieorang. cik zila akan cuba yang terbaik untuk korang :) korang terbaik. korang boleh jadi photography yang hebat one day. insyallah !

No comments: