stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, March 05, 2011

siti situ sana sini LOVE !

assalamualaikum kawan-kawan semua, hari ini sangat-sangat busy tahuuu. haha, kenapa agaknye yer ek ? siap buat tajuk posts "SITI SITU SANA SINI" ? wah ! mesti ever-ever busy kan cik zila kita nie kan ? apa-apa pun nak wish kat diri sendiri "ALHAMDULILLAH" atas apa yang aku buat siang tadi. persoalan dan pertayaan ada diminda korang kan kan ?

pertama sekali aku keluar hari ini dengan niat untuk selesaikan tempat PRATIKAL aku untuk semester(3) nanti. alhamdulillah niat aku sampai okey ! aku terus gerak ke bukit kerayong, bukit kapar dahulu untuk menghantar baju ke rumah makcik blah abah aku. saja nak tukar angin suruh makcik aku buat baju aku kali ini. mesti boshan kann korang dengar cerita aku nie kan ? apa tak ye, asyik buat baju kurung aje keje yee, mesti korang nak tahu kan, aku sempat ke pakai kesemuanya yang aku tempah uh kan kan ? haha ! semestinya lah tak sempat pakai sebab aku rasa sayang nak pakai. hahar ! ape la aku nie kan kan.

selepas menghantar kain baju kerumah makcik aku, terus pergi rumah nenek saudara aku, sebab mahu ambil makcik muda aku yang sama kolej dengan aku uh, sebab nak hantar surat pratikal sama-sama kan. selepas ambil makcik aku uh. terus gerak ke pekan meru untuk ambil gambar paspost dekat sana, selesai snap photo. terus gerak ke alam santral,shah alam. untuk menghantar surat pratikal aku itu. ada dua kedai aku hantar, tapi aku dan macek aku masih NOT SURE dengan tempat pratikal itu sebab dia dalam MALL kan, jadi kami sudah mencari luar dari MALL, iaitu di deret-deret kedai di ? jeng jeng ! SECRET lah, insyallah aku dan macek aku akan cuba dapatkan tempat pratikal itu secepat mungkin, taknak sesiapa amek dari kami. haha !

selepas selesai uruskan tempat pratikal ini, aku dengan mak, kak ngah dan macek aku pergi butik PEACE ! apa lagi kalau sudah masuk situ kan kan, aku usha satu baju, dan bonda tercinta aku belanja aku beli sepasang baju kurung moden. white dan corak-corak purple, nice wok ! usha lah gamba dibawah ok. lepas itu aku terus usha spek pulak. dan aku terus tempah spek. haha ! tidak mahal mana pon, saja-saja nak tukar spek kan, sebab spek lama sudah longgar !

sudah sampai SHAH ALAM right ? semestinya singgah seksyen2 ? wah ! kenapa kenapa ? semestinya ABC SPECIAL ! enak-enak, hilang sudah ngidam aku uh. terima kasih mybonda sebab belanja makan ABC ! minggu depan nak lagi ok mak, hehehe !

terus drive pulang dan sampai rumah terus tukar kereta iaitu menaiki kereta kak eryn, pergi beli makanan untuk ayahanda aku. sebelum beli makanan, aku pergi ke GIANT SETIA ALAM, sebab ? kak eryn aku nak jugak baju ! haha, jeles sudah, jadi kakak aku drive terus kesana, semata-mata ingin beli baju kurung di butik PEACE.  dan aku pun turut memiangkan diri aku untuk memilih baju kurung moden lagi, haha ! GILE tak aku nie ? jadi hari ini aku dapat baju kurung moden dari bonda sebanyak dua pasang la. (1) white and (1) blue ! cantik baju itu. nanti nak pakai dekat kolej. OVER GITU YAH ! hahaha, like like !


surat pratikal
new spek (FULL BLACK)
white RM89.90 dan blue RM98.90
haha, gambar paspost aku !

No comments: