stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Thursday, April 14, 2011

cenderamata untuk program kelas sks2A


assalamualaikum. 
hari ini macam biasa. kelas TIADA, hehe ! boring jer kan kelas tak ada kan kan ? tapi kalau ada kelas pun boring. jadi ? macam ek ? hisssh ! pening kepala aku bila aku tak boleh jawab soalan aku nie. haha, korang boleh jawapkan ke ? kalau boleh ! meyh comment post ini ok. sama-sama kita renungkannya kawan-kawan ! 

program aku hari ini ? duduk rumah buat taik mata ! hahar, joke laaa. buat tempahan cenderahati untuk program kelas aku, pada esok hari. esok kelas aku ada PROGRAM MENCARI PEMAIN SAHIBBA YANG HEBAT. untuk kelas *komputer&sokongan2A* sahaja. hebat tak cenderahati kitaorang ? hehe !

mari zoom cenderahati yang bakal pemenang dapat ! setiap sorang akan pulang dengan cenderahati ini. tiada akan pulang dengan tangan kosong :) good luck sks2A






No comments: