stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, April 13, 2011

hang out at bukit malawati with six girls

assalamualaikum


hai hai korang ! hari ini cik zila nak cerita pasal "roda-roda with six girl" :) hehe ! waah, nampak macam GEgepak tak bunyi ye ? hehe ! chilll, hari ini kelas kami sekelas sampai pukul 2:00PM dan dipetang pulak, kami semua tiada kelas. jadi, jeng jeng ! plan plan dari semua otak dan kepala kami berenam. stay satu table di cafe kolej kami. dan bincang-bincang selama 1jam mungkin, borak-borak kejap. hehe ! rasa SWEET gila lah hari ini. dan aku mula ber-operasi pada pukul 4:00PM mungkin, tapi sebelum pergi singgah rumah sewa aku kejap, sebab aku nak amik NIKOND3000 aku uh, then tukar beg kejap ! hehe ! sambil-sambil rest sekejap.

bermula perjalan kami, ke ? heee ! perancangan kami berenam ingin ke bukit malawati, petang-petang seronok sikit pergi bukit malawati, aku cuba drive selaju yang mungkin supaya tidak lambat sampai sana. haha ! "keselamatan penting" bawak 100km sahaja. ahaks ! kereta kancil je, slow jerla bawak. kalau lancer bolehlah drive sampai 140km. heheee ! :) "gurau jer" permulaan cerita. untuk pengetahuan. kami semua pakai baju kurung ! hehe,sweet tak ? hehe ! okok. teruskannnnn, aku, hanim, zati dan ayu gerak dari sabak, jadi dengan aku lah kan. seterusnya pergi parit 4, sungai besar. mengambil zira. seterusnya last pengambilan manusia. di rumah fiza. hehe ! rasa-rasa muat tak kereta aku masuk SIX GIRL ? (semua rahsia) 

dan aku pun teruskanlah perjalan ke kuala selangor dan terus ke bukit malawati. melawat saudara-saudara dekat atas bukit tu. heeee :) dan alhamdulillah sampainya kami ke atas bukit malawti pada pukul 6:00PM mungkin. dan aku terus park kereta aku, dan kami keluar ! mulakan projek dera monyet. hahaha, [masing-masing takot monyet] saboooo jerla aku nie ! nasib baik aku RELAX je, hehe. sebab sudah biasa. ahaks, sikit-sikit jerla seram sejuk. ahaks, lepas uh snap-snap dengan monyet ! 

lepas tengok monyet kiteorang pergi tesco kuala selangor, saja jalan-jalan dekat sana ! then dieorang tak ada kerjaaa. pergi main game kat dalam uh, ish ish ! perempuan kot. adoooooi. kepala nye si zira la nie. hissh adik kiteorang paling kecik tapi badan super big ! haha, *joke zira* lepas uh, terus gerak pergi cari kedai makan. dan akhirnya makan di sungai besar juga. adooooi. pukul 11:00PM baru sampai rumah sewa. kemain berjalan berbaju kurung. hehehe ! kata slamber :)


mari saksikan TOP TOP MODEL THIS YEARS ! hehe, cun melecun beb. six girl 4ever. insyallah. 




















p/s: nice memory :) loveyou korang ! friend 4ever and ever, insyallah !

No comments: