stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, April 23, 2011

i miss myface


assalamualaikum. hello hai rakan-rakan semuaaa. 
hari ini zila nak UPDATE pasal muka zila yang dulu sebelumnya masuk 
kolej komuniti sabak bernam. 
gambar yang korang nampak sekarang dan korang lihat dan korang ZOOM sekarang nie,
inilah muka zila time free hair, gambar tahun lepas tak silap ! 
sebab gambar nie jer yang boleh nampak NEUTRAL FACE zila yang dulu kalanya
yang masih berusia 19tahun.

dan hari ini aku telah godek leptop kakak aku, dan terjumpa gambar nie. terus copy !
amek masuk leptop aku. then now masuk blog pulak. 
rindu rindu dengan muka ini ! saya mahukannyaaa. hope boleh jadi macam ini kembali.
lepas aku masuk kolej ! dan tinggal hostel. mungkin air dia lain dan tidak sesuai dengan kulit aku.
jadi kulit aku sudah ade bintik-bintik merah (macam ruam) dan tahun nie sudah terjadi
pop pop di atas kulit muke aku ini. hish ! sabar jerlaaaa. 



-
-
-
-
-
muka aku sekarang ! sangat-sangat menawan. (kelakar)

No comments: