stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, April 16, 2011

make over for event arabic 8may

assalamualaikum !


hai semua kawan-kawan cik zila, hari ini saya kena MAKE OVER WITH SIS AZURA. di rumah kediaman kak azura di seremban.negeri sembilan. apa-apa pun, saya nak ucapkan terima kasih kepada kak azura sebab telah menjadi MUA untuk event contest arabic 8may2011 nanti di bukit jalil. dan hari ini saya test make over with kak azura, tengok keadaan muka aku dan macam mana ingin buat nanti. begitu lah ceritanya.

di sebabkan event itu lambat lagi, dan hari ini saya telah memilih tarikh untuk make over dengan kak azura. disebabkan minggu lain, saya sudah mula busy. sebelum event 8may itu pun, saya masih dalam jadual busy, nasib baik, 8may tiada jadual menganggu keadaan event ini. saya akan mencuba sedaya upaya itu join event arabic ini. insyallah !

cerita ringkas cik zila dan laporan keadaan perjalanan hari ini. gerak dari rumah awal pagi, bersama kakak saya, iaitu asst, hihi (^_^) kakak saya yang drive kederaan yang kami guna. saya duduk sebelah dia. hehe ! tunjuk jalan sahaja, gerak ke rumah photographer saya dahulu, mengambil dia di ampang, dan seterusnya bergerak ke seremban. stop di terminal 1 untuk makan dahulu di mcd,pakson. round-round dalam PAKSON seremban. kemudian selesai makan-makan terus ke rumah kak azura. 

itu sahaja cerita ringkas cik zila untuk anda semua. terima kasih, wish me luck for event contest 8MAY !



2 comments:

azura said...

tq so much dtg ke rumah akak hihihi nice blog

Azila Aini said...

hehe :) urwlcme kak ! insyallah akan datang lagi. rumah akak super nice.