stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Friday, April 29, 2011

melaporkan hari jumaat

assalamualaikum rakan-rakan saya semuaaaa.
hari ini cik zila nak melaporkan apa yang terjadi pada hari jumaat. macam biasa hari jumaat, hari PULANG KE RUMAH SENDIRI, hihi ! hobi aku setiap kali CUTI nie, lagi-lagi cuti 3hari, memang BALIK LAH ! like like. you like ? lalala ! whateverrrrrr. dipagi hari, jam sudah menunjukkan pukul7.55am, dan kelas aku pada pukul8.00am, macam biasa kelas pagi. cuma jadual songsang sikit, hihi, pagi tadi kelas bahasa inggeris bersama miss jeet ! dengan makluknya. eceh eceh, heeee. aku keluar rumah dengan cuaca hujan lebat dan berkilat-kilat. wow ! memang menyeramkan. nasib baik aku ke kolej menaiki KERETA. (tak batak ok)

aku pun geraklah macam biasa, dan sampainya aku ke kolej ! peh, walawehhhhh. jalan ke kolej aku uh, memang kereta aku berenanglah ! senang cerita. BANJIRRRRRRR, paling gempaklah kan. kolej komuniti banjir. keciannnn, aku pun tak sempat nak berenangkan kereta aku. aku teruskan perjalanan, lalu depan kolej. jauh sikitlah pusing. then aku pun sudah BLERRR ! pegi  lah ajak macek aku sarapan dulu, tapi call cik ayu dan cik zatie, join sarapan sekali. 

lepas makan, pukul 8:45am mungkin ! kami baru masuk kolej dan kami berenang ke kolej. haha. (joke) kiteorang jalan sambil berpayung dan pijak air hujan. mmng best ! hari ini gie  kolej pakai selipa PINK. hehe ! jangan main-main, pink bulat-bulat putih, (batak jap)  lepas naik uh ! kasi ALASAN yang kukuh. tapi ramai lagi yang tak masuk kelas. yang TAK MASUK LANGSUNG pun ada. hebatttttt !

selesai kelas bahasa inggeris, kami sarapan lagi. GILA PERUT NAGA KITEORANG nie. hihi, bukan aku yang makan, teman cik zira makan dekat kedai makan lah ! hihi, lepas uh. jam sudah pukul 10:30am, terus ke kelas kedua. iaitu kelas perbanggunan diri, bersama puan hilwa. ade perbentangan untuk kumpulan. jadi kami semua kene TONJOLKAN lah hasil perbentangan kami nie, yang bertajuk "kemahiran berfikir" 

abis kelas untuk perbanggunan diri, terus pergi kedai belakang, makan untuk LUNCH pulak. makan nasi ayam ! yummmmy, hihi. FVT nasi ayam depan kolej. lepas da makan, jam menunjukkan pukul 1:05pm, terus gerak balik rumah sewa. study sikit, study ke ? hihi ! sebab pukul2.30pm ade TEST RANGKAIAN KOMPUTER. dan aku pun sambil-sambil pack-pack barang untuk pulang, sebab abis kelas terus balik kapar jer. tak singgah rumah sewa da. hmm. ! sempat aku tido 20minit, hehe

test rangaian komputer mmng masyukkk ! mnyeramkan bila dapat keputusan kang, sebab ape yang aku bace semua tak masuk. mmng best lah ! markah kompem 1 atau 0. huhu, sedih ! test paling sedih lah aku buat, tak ada orang support, arghhhh. sadis. hurm, SALAHKAN DIRI AKU SENDIRI.

itu sahaja cerita malas aku. mood ok kejap. kejap tak okey ! byeee. saksikan gambar aku yang LAZY nie.





p/s: sangat-sangat merindui kekasih hati, DH, i love you ! 

No comments: