stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, April 26, 2011

menu masak : paprik dan ayam masak merah


assalamualaikum ! tangan ku kelukaan, omg ! sedih, pedih semua adalah, paket ! hihi
first time masuk dapur and masak. so, ini lah akibatnyaa. kelukaan melekat ditangan ku. 
pisau telah menyiup jari ku. begitu tajam dan pedih.

saja nak tunjuk gambar tangan dulu. nak mintak simpati ! kesian kan kan ?
nampaknye belum boleh kahwin niee. sebab masak pun masih huru hara keadaan.
rimas aku tengok diri aku nie, sebab tak reti nak masak. hisssh !
nasib baik ada asst, tolong aku nie.
iaitu ! jeng jeng,
cik anim, cik umi dan cik atin. wahhh ! dieorang laki PRO dari aku.
sebab mungkin aku anak bongsu kan kan, so semua FAIL !
sadis jer tadi, kalau ada orang record mungkin menangis siapa jadi suami aku nanti.
paling-paling kelakar lah !

menu ini sebenarnya masak semalam, tapi disebab kan ada hal hal yang tidak dapat dielakkan,
jadi aku pun buat keputusan untuk masak untuk berbuka esok. iaitu hari ini lah. 
26april2011, wahh ! tarikh aku masak. setahun sekali jer aku masak beb.
boleh dikira guna jari sendiri je.  hiihihi

jadi dengan tidak banyak cerita, lepas balik kelas pukul 4:30pm mungkin ! terus bukan shwl anthen terus masuk dapur and buat apa yang patut dulu, dibantu oleh cik anim, sementara tunggu cik atin dan cik umi pulang dari kolej. jadi aku lah kene buat sebelum asst aku yang lain pulang ke rumah nie.
dan pendekkan cerita, pukul6:00am baru getik-getik masak, hihi  ! macam-macam yang belaku bila masak. paling seronok lah, takkan dilupakkan lah kan kan. sweet memo !

loveyou cik anim, cik umi dan cik atin :)
mari saksikan hasilnya.








No comments: