stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, April 18, 2011

speedlight & lens nikon

assalamualaikum.... hai kawan-kawan :)
hari ini entry post yang cik zila update adalah tentang "SPEEDLIGHT AND LENS NIKON". wah ! macam menarik post kali ini. mesti dan semestinyalah cik zila update ini ingin memilikinya. agak jeles tengok photographer-photographer ada spotlight and lens panjang-panjang nie. jadi aku pun telah membuka topek ini kepada mybrother :) hihi, ingin MEMILIKINYA ! kompem gambar yang bakal aku snap CUN CUN macam aku kang ! hihihi. (perasan kejap) whatever ! janji aku akan memilikinya. dari aku pilih broadband yang abang aku ingin belikan. baik aku pilih yang ini. hehe ! broadband macam membazir, sebab dekat rumah aku pun sudah ada stramyx. jadi baik pilih yang TEPAT dan BIJAK. ada sesiapa yang akan jeles dengan apa yang cik zila akan memiliki pada tahun ini ? heee ! 

mahu lagi PRO kononnya, jadi ingin memilikinyaaa ! if pun aku modeling, eceh eceh. ingin memilikinya juga. ingin nampak gambar aku paling TIP TOP lah dalam NIKON D3000 aku sendiri. body sudah ada, jadi D3000 aku pun sudah setahun dia dengan aku, jadi aku nak hadiahkan dia something untuk body dia. wah ! sweet jer, "TINTET" sudah mahu ULANG TAHUN LAH, nanti sambut bufday oke. ahaks, 

apa-apa pun, tunggu aku cuti ^_^ tak sabar rasanyaa ingin memilikinyaa ! mahu kan nyaaa. Insyallah, aku akan jaga harta benda aku dengan baik. takmoh jeles-jeles ok ! kang cik zila snap gambar korang ok :D *senyummmm*

*copy google*
*copy google*
*copy google*
*copy google*



satu benda lagi yang aku tiba-tiba rasa ingin menukarkannya.iaitu ? jeng jeng ! BLACKBERRY 8520. tengok encik danny pakai macam best, rasa macam inginkannya jugalah ! ahaks, *getik* semua nak. hihi. nak tukar hp E72 nie je. 

*copy google*


No comments: