stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, April 09, 2011

wedding abang boy dan pasangan


assalamualaikum rakyat-rakyat blogger yang kunjungi blog cik zila yang tidak seberapa ini.
ingin update pasal ENTRY diatas, semestinya perkahwinan kan ?

hari ini 09042011 bersamaan hari sabtu
majlis perkahwinan abang boy dan pasangannya
di taman klang perdana,klang.

cerita awalnya okey, aku dari pihak pengantin lelakinyaa. iaitu abang boy, abang boy adalah salah sorang fasilititor aku time aku tingkatan 5 di sekolah menengah kebangsaan (perempuan) kapar.
yang aku pernah mengikuti kem kepimpinan masa aku tingkatan 5, tahun 2008
dan group dieorang telah menjaga kami selama 3hari 2malam di bukit cahaya, bukit cherakah.
dan aku dikatakan rapat lah juga, dengan fasilitator ini, bukan abang boy sahaja, malahnya abang fir, abang aeman, abang zul, abang syahir and lagiii ? ramai sangat cuma tak ingat nama sahaja. sorry abang-abang fasilitator smua. bukan tak kenal, kenal cuma tak ingat nama je, dan terima kasih kepada fasilitator yang masih kenal zila ini. terharu ! :) hehe, sudah 4tahun kot. tup tup jumpa balik. hehe

aku bersama rakan baru iaitu cik rina dan boyfriend.  cik rina adalah kawan kenalan aku yang aku kenal dari abang fasilitator ini lah, jadi kami kenal lah, sekarang sudah jumpa depan-depan. terima kasih cik rina dan pasangan :)  insyallah ada jodoh, kita jumpa lagi ok cik rina. nice to meet you !

gambar yang sempat dihidang untuk tatapan mata blogger :-

selamat pengantin baru abang boy dan pasangan
abang boy
rina with pasangan
rina with zila
abang fir with zila
zila, abang fir, bf rina and rina

No comments: