stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, May 09, 2011

bulan mei (busy)

assalamualaikum semuaaa warga blogger ! and hai follower semua. sudah seminggu tak UPDATE blog kan kan, start 1mei2011 adalah bulan busy cik zila. kenapa ? macam-macam program cik zila kendalikan. apa-apa pun, zila nak mintak maaf sebab da lama tak update and aktviti zila start 3mei2011 hari tuuu. seminggu la kan ? now sudah 9MEI2011. sebelum tarikh ini, macam-macam program aku buat, busy lah senang cerita. dengan jadual kelas yang padat then meeting yang setiap petang and tiada masa nak adap blogger nie. jadi hari ini aku sudah relax sikit, sikit jer. sebab aku mc petang nie, disebabkan aku sakit SEGUGUT. pergi hospital and doc kasi MC dekat aku. 

hari insyallah aku akan update blog sebanyak 3POST mungkin ! cerita minggu lepas. mesti korang nak tahu kan apa yang aku buat minggu lepas sampai blog pon aku tak update ! sudah bersawang pulak aku tengok blog aku nie. hihi (tipu tak ?) hahahaha ! whatever laaaaa. 

mari saksikan! ecehhhh, jom bace next post :) byee.

No comments: