stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, May 18, 2011

car wash cik aura !


hello hai kawan-kawan ! hari ini cik zila buka "CAR WASH CIK AURA" 
haisss, kemain aku nie kan ? hihi ! yang pastinyaaa. car wash aku nie bukak sebulan sekali jer.
untuk kereta aku ! tapi kalau MOOD okey dan STABIL, setiap hari minggu bukak.

hari ini aku tak tahu nak buat apa ! jadi aku bukak lah car wash cik aura nie dekat rumah parents aku, selalu aku buat dekat rumah abang aku, haha, (benda berhadapan jer) saje nak kecoh ! cerita nak gempak aje aku nie. hampeeeeh betul aku nie !

dengan secara telitinyaa, aku sentap gila, sebab aku sudah basuh kereta kancil aku uh,
then now ? tengok langit ? haisssh ! HUJAN WEEEH, :( sedih ! 
tapi apa-apa pun sudah kilat luar dalam.
sekian, selamat datang ke CAR WASH CIK AURA SDN BHD

No comments: