stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, May 18, 2011

cool cik zila (:

seikhlas senyuman saya pada hari ini. TERIMA LAH !



bila saya senyum, awak kena senyum juga oke. bila membaca blog saya, awak kena senyum juga. sebab senyuman itu adalah SEDEKAH :) betul tak MAK SAYA ! hihi, saya suka senyum kalau saya suka senyum, semua orang akan bahagia, tapi kalau taknak senyum kepada saya, saya akan senyum juga if pun kadang-kadang senyuman saya ini senyuman SEPARUH IKHLAS. haha, jahat tak ? saya jahat pun, saya tak suka masam macam tempoyak busuk uh, masih senyum dan bertegur. paling jahat saya pun. saya buat manusia ini tak pernah wujud pun dalam kehidupan saya, jadi saya senyum sampai ke telinga, nak cakap belakang pun tak apa. saya GILA ? sebab senyum sorang-sorang. haha, kan sedekohhhh ! haisssh

hari ini saya rasa bahagia dan membuat diri saya tersingeh keseorang diri di dalam bilik ini, menyebabkan saya gembira sebab orang lain bahagia. tengok saya tengah bahagia. haha ! (sebalik cerita aku ?) entolerr ! saya nak bercerita pasal WALL FACEBOOK saya sebenarnyaa. haha, enta pape saya nie. tadi cerita lain, sekarang terlari topic pulak. haisssh, diam semua.... saya nak cerita nie. kan saya suka selit-selitkan cerita gembira saya pada hari ini. apalah korang nie, ROCK sikit ! hihi. 

macam ini, sejak semenjak nie, saya suka UPDATE STATUS dekat FACEBOOK saya kan. siapa yang ada facebook saya dan RATU TENGOK WALL saya tu. tahu lah, haissh ! eceh eceh RATU TENGOK WALL orang baiii, jangan main-main weeeh. if pun sudah ramai saya PRVT wall saya untuk hamba allah tengok wall saya. tapi ada lagi LALAT RATU ini menjengok wall saya nie, huhu ! kenapa nak tengok WALL saya  ? nak tahu saya UPDATE apa ke ? ke nak "LIKE" update post saya nieee. malu-malu nak cerita pulak.

da habis taip rasanya, saya nak mohon maaf kalau-kalau saya tersalah taip atau ada buat orang lain terasa nak masuk TALAM MUKA JAMBAN ke, hihi ! face to face ok. byeee ! selamat mengumpatnyaaa. 

ada sesiapa terasa ? haissh ! janganlah terasa, hanya renungan bersama sahaja. anda bau "taik ayam" ? mungkinlah anda yang kami cari. haha

No comments: