stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, May 16, 2011

duhai cik siti {!}



assalamualaikum pembuka cerita pada hari ini.


syukur alhamdulillah (: saya masih boleh menaip lagi pada malam yang cool* ini, sangat romentik bila kita ada bersama dengan pasangan kekasih hati kita kan kan ? huh, (ngeluh sedikit). disebab kan tajuk entry hari ini adalah "DUHAI CIK SITI {!}" jadi aku selit-selitlah cerita disebalik pada hari isnin ini. korang baca sampai habis okey ? jangan sekerat jalan, mak saya dah pesan, kalau baca entry saya ini. biarlah sampai habis :) grrrr

permulaan cerita pada hari isnin yang cool* ini, alhamdulillah (: sudah 16mei2011 ! banyak hari special bulan ini, bagi aku lah ! mungkin korang pun ada juga kan ? cuma tak perasan, hihi ! apa-apa pun, saya nak wish HAPPY TECH. DAY ! untuk semua cikgu-cikgu yang banyak tunjuk ajar kepada saya, harap cikgu-cikgu diseluruh dunia ini terus maju dan berjaya mendidik anak-anak di sekolah ini.

isnin ? ialah hari tak tahu nak buat apa ! sebab cuti kan, nak study ! mood lari-lari sampai aku meleleh lari uh, dasyat tak ? hihi ! bunyi macam hebat pulak kan ? siap meleleh, haha ! "mengelikan" macam biasalahkan kalau sudah cuti, aku nie senang jer nak cari, cari dalam gua nie ! kompem jumpa lah, gua ? agaga ! a.k.a kamar tidur ku ! yang terpelusuk dalam rumah ini, hihi ! "merapu" tapi pagi nie bagun awal, pukul 9.15am. awalkan ? kunci jam konon pukul 7am, deng deng ! OFF LOCK ! tidurlah balik, tu yang bagun awal sangat, haha ! (tak faham) !!! 

main dengan kucing kecik dan besar :) sweeet ! new cat ! bulu gebu-gebu. sampai aku bersim tak boleh kira dah, meleleh lagi lah beb, macam tak biasa pulak. main dengan kucing, SEMESTINYA ! nasib baik aku tak ada penyakit, sihat walafiat ! *amin* tapi aku sensitif sikit dengan bulu kucing nie. tu hidung terus jadi badut ! boleh buat show beb dekat depan rumah aku, haha ! kompem tintet-tintet ramai datang ! sebab aku buat show tak mandi lagi. bau semerbak bunga taik ayam ! aduhsss !

selepas selang beberapa jam ! mybrother call me, "jauh rumah kami nie" hihi, (renungkanlah) okeylah kan, ajak teman dia gunting rambut, aku dengan tak mandi lagi, yang masih rajin kemas bilik nie, haisssh ! "ciri-ciri isteri solehah" *****perasaan***** lepas itu, aku siap-siap ! abang aku sudah menunggu aku dekat bawah, aku pun GOOOOOOOOO ! haha, naik car, car cat ! haha, haissh 'rungsing baca blog aku nie' finee, lalala ! gunting rambut dekat pekan kapar sahaja, ! selalu aku masuk nak join cut hair juga, tapi tadi mood aku aneh sangat, macam tak ada perasaan masuk kedai gunting rambut nie, then duduk baca majalah dan text dengan myboyfriend. waiting abang aku yang tengah cut hair !

panasonic pulak ! round-round floor kedai panasonic uh, haha "rojak bahasa aku" kesah ? blah ! abang aku usha TVPLASMA PANASONIC 42inci. rundingan dahulu and badingkan harga !----- habis belek membelek, time untuk blah ! terus pergi QUALITI ? kedai buku lol, haisssh, bukan kedai emas, haaha "jangan gelak" aku cari kabus ! kabus ? entalah, kabus lah kot, aku ckp kabus, faham jer orang kedai qualiti uh, nak letak dalam bilik, nak COP COP ! haha, nanti tengoklah hasilnya bila aku da siap tampal dekat dinding bilik aku nie, kosong sangat dinding bilik aku nie, jadi aku nak MERIAHKAN lagi !

petang.....!

pergi bukit kapar ! hantar tempahan pisang yang mak abah aku amik dekat kebun uh, then jual lah ! dapat hasil :) godek-godek dalam kereta, "gila aku nie, aku yang drve" (tak payah nak faham) lepas uh terus pergi beli nasi ayam dekat batu 8, bukit kapar ! kedai nasi ayam kegemaran aku ! nasi ayam NO1 dalam hati aku. huhu, kalau sampai bukit kapar tak singgah makan nasi ayam nie, memang aku diam dan terus membisu ! tak boleh nak kata apa-apa. hihi, "DASYAT" 

seterusnya pergi mybank pekan kapar ! out money ~ lalala, entolerr. aku follow sahaja abang dan mak aku nie ! tetapinyaaaaaaaaaa, sebelum pergi mybank aku pergi klinik kerajaan kapar, ambil ubat parents aku ! habis da cerita, hihi, sambung balik. habis urusan dibank uh, terus ke panasonic klang. abang aku beli TVPLASMA PANASONIC, ke LCD, aisssyh ! lupa-lupa. bedallah, janji TV uh nipis macam dekat rumah aku sekarang nie, 42INCI. 

the end.....

No comments: