stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Monday, May 23, 2011

hang out with kak sue :)

assalamualaikum,

hai hoi kawan-kawan semua ! hari ini zila keluar sesama ex-manager a.k.a kakak angkat zila. lebih IN kurang lah pangkat dia dengan aku. wah ! sungguh teliti aku nie kan. okok ! hari ini kak sue OFFDAY ! jadi kami sudah berjanji nak keluar jejalan sesama. kami berdua sahaja ok. tiada yang lain, WAH ! nampak singel disitunyaa. tapi single tadi jerla. ikut kembali status, SAYA SUDAH BERPUNYA. ehem ehem ! takmoh ngorat-ngorat saya. saya tak layan tahuuu, (sombong konon). kehidupan mesti ade sifat sombong kan. kalau tiada uh, memang dia seorang yang PLASTIK. haha, 

teruskan dengan cerita aku dan kak sue, firstly kami ker alam sentral, shah alam ! dolan-dolan disana, mencari something yang TIADA rupanya ! "bungkus dalam plastik jerla niat aku uh" then terus lupakan niat dalam plastik uh. terus round-round semua  floor. dan akhirnya kami cuma beli "SHAWL" sahaja. haha, hebatkan kami ? floorG  ^_^ macam mendukacitakan sahajalah ! but kami memang ingin berjalan-jalan sahaja, niat shopping mendalam cuma tak keluar kan jer, sebab baru ONE MALL, NEXT MALL belum lagi. haha !

waktu lunch di seksyen2,shah alam. makan abc special dan nasi ayam sahaja. untuk menghalas perut kami untuk NEXT MALL, haha ! makan sampai keyangg, perut sudah pun keyang ! driver lah pulak kan, ingat nak singgah pkns,shah alam. tapi apakan daya. park semua full. tenang sahajalahkan, jadi batalkan niat ingin kesana. jadi teruskan perjalanan ke jusco bukit raja, sebelum sampainya sana. pusing tempat pratikal aku di seksyen7,shah alam. alang-alang lalu. lalu la terus, tunjuk kepada kak sue tempat pratikal aku nie.

destinasi kedua kami ke jusco bukit raja, shah alam ! disana memang rambang mata sahajalah ! hihi, then round semua floor, eceh ! macam lah jusco bukit raja nie banyak floor pulak. haissh ! kemain betul aku nie, rasa ada TWO FLOOR sahaja. finee lah ! then terus shopping kami ke REJECT SHOP. aku beli sehelai baju, sangat HOT baju uh but nice ! harga pun sungguh NICE, haha, kak sue pun beli sehelai. pun sesama HOT ! but nice ok. *merepek aku nie* selepas sudah dapat sehelai baju kedua-dua gadis ini, time untuk mencari kasut pulak. wah ! macam kaya pulak akhir-akhir bulan nie ! kerja pun tak aku nie, haissh ! (papepunbolehtakkesahkankankan) 

selesai penat shopping and poket tengah separuh, terus otak aku merancang ingin ke TANJUNG HARAPAN, hilangkan boring dan lepak petang. hihi ! first time drive kesana. alhamdulillah tidak sesat ! seram sejuk gak, takot sesakkan. but. *amin*. sampai sana snap-snap :) dan jam sudah menunjukkan pukul6.00pm jadi waktu untuk kami pulang ke rumah kapar. time otw balik singgah pasar di jalan dato sirat,klang.  sesaja mencari makanan untuk bawak pulang. 







itu sahaja cerita saya dan kak sue ! apa-apa pun, untuk kak sue. terima kasih luahkan masa bersama :)


p/s: pack-ing untuk pulang ke sabak bernam esok. huh

No comments: