stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, May 14, 2011

happy birthday danial hakim ♥



happy birthday myboyfriend ♥
Danial Hakim Bin Johar Ariffin
13MEI

JUMAAT, 13MEI2011.
tempat jam 12.00tengah malam. aku bersama kekasih aku ini, aku ingin menjadi orang pertama wish depan-depan. alhamdulillah aku sempat wish tempat pukul 12.00am. di dalam kereta, sebelum jam 12.00am, kami berdua pergi makan di batu8. if pun keadaan kami berdua kepenatan, but still boleh tersenyum ! dan aku memberi senyum sepenuhnya kepada kekasih hati aku. sampai ke 12.00am, HAPPY BIRTHDAY kekasih hati ku. 

CUPCAKE FOR HIM.
benda FIRST aku kasi kepada kekasih hati aku. cupcake sahaja yang mampu aku memberi masa itu, yang telah aku tempah dari selasa 10mei2011.  dan khamis 12mei2011 aku mengambilnya selepas habis program di kolej. cupcake tu sweet sangat ! aku dapat tengok sekejap sahaja. tempat pukul 12.00am aku wish and cupcake diberi kepada danial hakim.

SWEET20 YEARS OLD.
sudah berusia 20tahun anak sulung kepada ayahanda johar ariffin dan ibunda haliza. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki wahai kekasih hati. semoga tuhan sentiasa disamping bie danny selalu. bie danny terbaik dan tegas. harap bie akan terus begini, bb zila sentiasa support bie danny dari belakang. semoga impian dan cita-cita akan terus kehadapan okey bie danny. 

SPECIAL WISH FOR HIM.
selamat ulang tahun kelahiran encik danial hakim bin johar ariffin. yang ke 20tahun, bie sudah tua tahu ! hihi, bb lagi 5bulan tua. haha, lama lagi uh. but bb nak wish, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. kacak selalu dan smart ! takmoh selekeh-selekeh, teruskan HENSEM okey sayang, bb sayang bie ! muah muah, HUG HUGGGGGGG ! takmoh marah-marah okey. semoga hubungan kita hingga akhir ayat. insyallah. hope bufdy bie tahun nie banyak makna untuk bie ye, hope ! cupcake sahaja yang boleh hulurkan pada 12.00am (13mei) . hope suke nyeee!  special cupcake for you sayang.