stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Saturday, May 21, 2011

kenduri cukur jambul (muhamad adam naufal)

assalamualaikum



pembuka bicara cik zila pada malam sabtu ini. eceeeh ! bunyi macam nak poyo sahaja aku nie. bukanlah ! aku tengah mintak simpati untuk FOLLOWER aku nie, korang sedih tak kalau aku sedih ? haha, (gila) aku nie kadang-kadang susah nak orang lain faham, tapi kadang-kadang juga, aku yang tak faham keadaan orang lain. bak kata daun yang mati "setiap manusia banyak perangai, tak semua manusia kita boleh ikut caranya. dan tak semua manusia kita tidak boleh ikut" wahh ! kata-kata buat sendiri macam nie lah. haha !

hari ini cik zila with family andddddddd, ehem ehem abang aku ! ahaks, :) *bakal kakak ipar* insyallah ! menaiki kereta abang ku, iaitu LANCER GT2.0. [batak] laju sikit sampai tempat ditujukan ! arah tunjuan kami ke SUNGAI HAJI DORANI,PASIR PANJANG.SUNGAI BESAR.SELANGOR DARUL EHSAN. tidak jauh mana pun, sebab tempat belajar aku pun menghala ke sana, tak merasakan jauh lah kan kan, lagi-lagi kalau orang bawak. laju pulak tu. memang tak rasalah kan, hihi ! 

kami sekeluarga ke sana untuk majlis kesyukuran & cukur jambul anak kedua sepupu kami. yang dilahirkan pada 10MEI2011. anak lelaki, yang bernama MUHAMAD ADAM NAUFAL. yang bermula pada pukul 3pm, kami sekeluarga sampai disana pada pukul 2.45pm kemungkinan. semua sudah selamat ! jam 5pm kami semua pulang, dan round sungai besar sebentar, singgah tonggak10. berenti solat sebentar. selepas itu terus gerak pulang, dan makan di SATE HUT,TANJUNG KARANG.SELANGOR. 




























itu sahaja cerita saya pada hari ini, sekiaaan terima kasih ! anda suka ? like & comment sekali ok. kunjungan anda yang datang ke blog cik zila ini, sangat cik zila hargai, if pun cik zila tidak tahu siapa yang selalu kunjungi blog zila. kalau datang blog cik zila nie, sila-sila lah rajin tulis nama anda and URL blog anda nye, supaya cik zila senang nak wish THANKS.

p/s: esok abang saya mahu naik kapal, esok hantar ke LCCT AIRPORT, merindui encik kekasih hati (:

No comments: