stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Tuesday, May 31, 2011

minggu amali (:

assalamualaikum
hai kawan-kawan semua, harap semua dalam keadaan sihat-sihat sahajanyaa. saya disini sihat walafiat cuma kesebokan sedikit dengan MINGGU AMALI saya di kolej. macam biasalah entry diatas dengan sekiaannya. eceh, ecehh. APA GAK ? haha, 

syukur alhamdulillah saya masih boleh curi masa untuk update blog, disebabkan hari ini saya bosan sangat, amali untuk hari ini saya dapat sesi pertama itu pagi pukul 08.30-10.30am. iaitu amali asas elektronik. kemain amali diaa. rasa taknak buat amali jer, sebab saya tiba-tiba tension ! tak tahu nak buat, otak CLOSE ! dasyat kan saya nie ? saya suka amali, tapi saya cepat tension bila amali saya tak dapat buat. argggggh

semalam amali rangaian dan pekakasan. memang terbaik wok ! saya memulakan dengan amali rangkaian dan dipetang hari pulak pekakasan komputer. yang mula pada 3.00pm hingga 5.00pm. saya paling akhir buat amali pekakasan komputer, memang terbaik ! hihi, semua orang dah balik, aku bru terhegih-terhegih nak INSTALL ANTI VIRUS. haha ! *cool sahaja encik firdaus hanapiah*

dan besok ialah hari akhir untuk amali kami di SKS2A, iaitu amali kesenggaraan dan baikpulih monitor bagi ESS206. harap amali esok senang :) hihi, dan mungkin dipetang hari akan pulang ke pekan kapar. 


No comments: