stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Sunday, May 15, 2011

study week | holiday

assalamualaikum
cuti untuk study week ! kelas aku disenarai PINK, untuk cuti.
kelas tiada. jadi semua pulang ke rumah masing-masing.
uhhh ! apakan daya, final exam tinggal seminggu sahaja kalau diikotkan, tolak segala-galanya.
insyallah akan buat terbaik sebelum aku melangkah ke tempat LATIHAN INDUSTRI.

aku yang kini tengah bercuti di pekan kapar, klang ! iaitu rumah parents aku.
selama 10hari akan aku duduk rumah, kononnya study. eceeh !
haisssssh, study beb ! banyak pesanan nie. hihi, so, study lah ! demi aku sendiri juga.
macam biasa aku duduk rumah adap leptop sampai meletop. 
dan kesihatan aku pun kompem tak terjamin kalau aku terperuk dalam bilik sahaja.
peluh-peluh pun tak keluar kot. 

nak buat aktiviti uh, macam tak ada. study sahajalah ! sampai muak. huhuhu.
taklah sampai muak, just sampai aku fahamlah, first kertas pun, 
perbangunan diri, tajuk dan group sudah diberi.
tajuk kami semua ialah "berbahas"
group aku tergolong 3orang sahaja, seorang perempuan dan 2orang lelaki,
kami akan cuba yang terbaik untuk BERBAHAS kami ini.
perlawanan antara kelas sks2a sahaja.

cerita ringkas bila study week.
bila aku rajin aku akan study, bila mood aku sudah tiada. harap maklum !
aku 100% malas study, akan aku study last minit.
akan huru hara lah bila sampai waktu exam nanti. itulah cik zila.
mood macam tak pernah nak seimbang.
siapa kenal aku, tahulah aku ini macam mana, siapa yang tak kenal aku, 
meyh kenal-kenal dengan perempuan emo macam aku nie. hihi 

itu sahaja cerita aku pada hari ini. akan update setiap masa. insyallah :)
bilik tidur aku dalam proses ingin meletakan gambar aku !  apa ?
tak payahlah nak tanya, aku pun malas nak fahamkan apa aku taip nie. k byeee !

mari cuci mata dengan gambar time aku tecik-tecik dulu. yang berumur 9tahun,
yang firstime menaiki awan, haissh ! menaiki kapal terbang.
ke mekkah untuk menunaikan ibadah umrah !
bersama parents serta kakak no empat dan jua aku. 
gambar kenangan aku bersama pramugari dalam kapal terbang. hihi
tu je cerita pasal gambar di bawah ini.

2 comments: