stalker

Engaged
20 october 2013


Married
10 mei 2014


Wednesday, June 01, 2011

amali berakhir, yeey !


assalamualaikum,
wah ! hari ini sudah 1JUNE lah weeeh ! apa macam ? ada yang istimewa ke dalam bulan june korang ni ? semestinya ada kan ? just itu semua rancangan dari kita sahaja, tapi tuhan menentukan segalanya. apa-apa pun kita sebagai manusia kenalah redho sahaja oke. 

hari ini yang dimaklumkan, amali untuk course and kelas aku sudah habis. tapi bukan habis sampai sini sahaja oke. minggu depan ada teori pulak. wah ! masuk otak dalam mesin basuhlah nampaknya kasi suci dan murni. hihi, "aku crazy" whateverlah kan, janji apa yang aku baca nie masuk dalam kepala otak aku nie, kadang-kadang loding sikit otak aku nie. biasalah ! aku kan, haha. siapa tak kenal. (poyo sudah) 

amali terakhir kami sekelas ialah kesenggaran dan baikpulih monitor. hebat beb ! tahu-tahu hari ini last amali, macam tidak percayalah weeeeh, hihi. kami ada DUA SESI, pagi dan petang. aku kena sesi pertama iaitu pagi, start pukul 8.30am hingga 10.30am. sesi kedua iaitu petang pada pukul 2.30pm hingga 4.30pm. macek aku dapat petang, jadi aku tunggu die sahajalah nie untuk aku pulang ke pekan kapar !

rupa kelas baikpulih kami ini, nampak kemas dan menawan sahaja kan ? haha ! geli je baca blog aku nie, sebab aku kata bilik baikpulih kiteorang nie KEMAS, tak tahu bilik nie macam tukang pecar kalau ditengokkannya. biasalakan, nama pun TECNICAL COMPUTER pulak, jadi inilah hasilnya. sabar sahajalah tengok bilik ini, tapi aku akan rindukan tempat macam ini sebab tempat ini macam sarang tikus. hahha. 

itu sahaja cerita aku pada amali terakhir ini. 
waiting next week teori, k byee !





+
+
+

road tax kereta aku nie, meyh meyh usha !

p/s: dalam kesakitan perut, dalam proses nak period. hurrm

2 comments:

Иʋяʋ˩ Ǫʋяαттʋ˩ ΔιИι =Ɖ said...

good luck zila ! =) akhirnya habis jgk amali yee ..

Azila Aini said...

thnks :) alhamdulillah ! hihi